AYŞİN SEÇİL GEZER

Konu ile ilgili Boyalık, şunları söyledi: “Paşayiğit Mahallesi’ndeki yolun bariyerlerle bölünmesi ile alakalı köy halkı ve Muhtarımızla, Kaymakam Bey ile bir görüşme yapmıştık. Paşayiğit Mahallesi’ndeki yolun bariyerler ile mutlaka bölünmesi lazım. Uluslar arası bir yol, oradaki insanların can ve mal güvenliğinin sağlanması lazım. O yolun bölünmüş olması lazım. Önce can güvenliği sonra da mal güvenliğidir. Bu konuda kesinlikle ve kesinlikle trafik kurallarına riayet edilerek orada bir geçişin sağlanması taraftarıyız. Öncelik insanların güvenliğidir. İşin şov yanında değiliz, işin icraat yanındayız. O yolun bölüneceği iki yıldan beri biliniyordu. Orada yol ve kaldırım çalışmaları başladığında Keşan Belediyesi’nin Mahallesi olan Paşayiğit Mahallesine Keşan Belediyesi çivi çakmadı. O yol yapılırken Belediye de alt geçit yapabilirdi. Veyahut Karayolları ile görüşüp oraya alt geçit yapılması için ortak bir konsorsiyum sağlanmalıydı. O mahallesinin alternatif yolları var, imar yolları var. O imar yollarının açılmış olması lazım.” 

İNSANLARIN KARŞIDAN KARŞIYA GEÇECEĞİ ALTERNATİF YOLLAR YAPILMALIYDI

Alternatif yollar yapılması gerektiğini ifade eden Boyalık, “Cumhuriyet Halk Partili Milletvekili gidiyor, orada halk ile beraber protestoya katılıyor; halkımızın derdini dinledik diyor. Bugüne kadar neredeydin? Cumhuriyet Halk Partisi Belediyesi senin belediyen, o zaman sen kendi belediyeni eleştiriyorsun. Oradan karşıdan karşıya geçişi sağlamak karayollarının işi değildir. Ama Karayolları sorumsuz değildir. Halkın can ve mal güvenliğine karşı sorumsuz değildir. Diğer taraftan o yol yapılırken Belediye ve Karayollarının ortak çalışıp; orada insanların hayvanlarını geçirebileceği, insanların karşıdan karşıya geçeceği alternatif yollar yapılmalıydı.” dedi. 

KEŞAN BELEDİYESİ YİNE SINIFTA KALDI

Keşan Belediyesi’ni eleştiren Boyalık, açıklamasını şu şekilde sürdürdü: “Belediye aynı işi Migros Kavşağı’nda da yaptı, Paşayiğit Mahallesi’nde de yaptı. Hep aynı şeyi yapıyorlar ondan sonra da gidiyor kendi Milletvekili Erdin Bircan gidiyor orada şovmenlik yapıyor. Bu şovmenlik ile olmaz. Bu işler zamanında düşünülerek olur. Karayollarının Belediyeye yazdığı yazılar var bu konu ile alakalı, Belediye bugüne kadar neredeydi? Bir sürü yazışmalar oldu. Oraya üst geçit yapılmasına Belediye karşı çıkıyordu. Siyasetin içerisinde olan biliyor ama halkı kandıramazlar. Bizde halkın doğru olanı bilmesini istiyoruz. Orada mutlaka ve mutlaka alt geçit olmalı. Bunları yapacak olan belediyedir, Karayolları uluslar arası veya şehirlerarası yolu yapar ama şehrin içindeki ulaşımı sağlamak Karayollarının işi değildir. Orası bir köy olsaydı emin olun ki bu sıkıntılar yaşanmazdı. Valilik Makamı, İl Özel İdaresi Makamı o insanların derdine şimdiye kadar derman olurdu. Bunca iş oluyor orada, Keşan Belediyesi nerede? Bir çivi mi çaktı. Paşayiğit Mahallesi’ndeki sorunların çözülmesi için tek bir iş mi yaptı. Hiçbir şey yapmadı. Banane diyen anlayışa sahip olan Keşan Belediyesi yine sınıfta kaldı.” 

ANLAYIŞ MESELESİ

“Paşayiğit Mahallesi uzak olduğu için mi hizmet gitmesinde zorlanıyor?” şekildeki soruyu Boyalık, şu şekilde cevapladı: “Uzaklık ve yakınlık ile alakası yok. Keşan’ın 45 tane köyü var. Biz İl Özel İdaresi olarak Keşan’ın 45 tane köyünün tüm hizmetlerini yapıyoruz. Bu anlayış meselesi, o hizmeti yapacak olan anlayışın hizmet etmesi. Yarın ‘Bütün Şehir’ olacağız. O zaman bütün köyler mahalle olacak. O zaman Cumhuriyet Halk Parti Belediyesi’nin ne yapacağını ben düşünemiyorum bile. Biz 2019’daki yerel iktidara, köylerimize her yere hizmet etmek amacı ile talip olduk. Biz hizmet aşkı ile yanıp tutuşuyoruz. Keşan’a iyi hizmetler yapacağız.” 

ÖNEMLİ OLAN İNSANLARIN CAN GÜVENLİĞİDİR

“Paşayiğit Mahallesi Muhtarı; 3 tane alt geçit yapılacak dendi, şimdi de yapılmayacağı söyleniyor dedi. Bunu nasıl değerlendiriyorsunuz?” sorusunu da yanıtlayan Hüseyin Boyalık, açıklamasını şöyle sonlandırdı: “Alt geçit meselesini muhtarın yanında Kaymakam Beye ben söyledim. Bu alt geçitler için neden zamanında müracaat edip yaptırmadınız muhtarım şeklinde. O yolun bölüneceği belli; yüzlerce, binlerce araç geçiyor. Bu kadar işlek bir yolun, düşünün ki yerleşim merkezinin içerisinden geçiyorsunuz fakat bölünmüşlüğü yok. Buna Karayolları müsaade edemez. İnsanların önce can güvenliği diyoruz sonra da mal güvenliği diyoruz. Bir tane cana bir şey olsa ne olur? Hepimiz vebal altındayız. Önemli olan insanların can güvenliğidir, diğer taraftan insanların hayatını kolaylaştıracak olan alt geçit ve üst geçitlerin yapımı da Keşan Belediyesi ve Karayollarının ortak sorumluluğudur.”