HABER MERKEZİ

Yaşanan düzensizliğin bu yıl da devam ettiğini ifade eden Mahmut Demirkan, “Yerli ve yabancı turistlerin ilçemize ziyaretlerinin en yoğun aylarını yaşadığımız bugünlerde, şikâyetlerin en üst safhalara ulaştığını hepimizin ve yetkililerin görmesi gerekiyor. Tarafımıza gerek bizzat, gerek telefonla ulaşarak terminalin başıboşluğundan şikâyet ediliyor. İnsanlar, birçok il ve ilçelerde böyle bir düzensizlik görmediklerini, neredeyse diğer terminalleri bir kafeterya olarak kullanabildiklerini, ne kadar güzel vakit geçirdiklerini anlatıyorlar. Bu durum gurur verici. Bizim otogarımız ilgisizlik yüzünden kötü bir görünüm kazandı. Gelen yerli ve yabancıların bu durumdan rahatsızlık duyduğu görülüyor.” dedi.

KEŞAN BİZİM, BU GÖREV HEPİMİZİN

Otogar’da yiyecek ve içecek satan esnaflar ile taşımacılık yapan esnafın da aynı oranda zarar gördüğünü kaydeden Demirkan, “Keşan bizim. Oradaki esnaf bizim. Zarar ettikçe tebessümleri bitiyor. Dışarıya görünüm nasıl olacak? Biz esnaflar olarak hem Keşan’ımız için hem kendi geçimlerimiz için otogar ile ilgilenilmesini gerekli makamlarca bekliyoruz. İlçemizden güzellikleri ile söz edilmesi bize gurur verecektir. Yabancı ilk geldiğinde Keşan Otogarı’nı görüp puan veriyor, bir de terk ederken. Defalarca araçların kontrol edilmesi gerektiğini, dahası ne yapması gerekiyorsa o taşımacılığı yapmasının doğru olduğunu dile getirdik. Halkımız hangi belge ile taşımacılık nereye yapılıyor öğrendi. Fakat biz bir yaptırım göremedik. Yetkililerden destek bekliyoruz. Dediğim gibi Keşan bizim, bu görev hepimizin.” ifadelerini kullandı.