30 Mayıs-5 Haziran tarihleri arasında kutlanan “Sigortacılar Haftası” nedeniyle, Sigorta Eksper Hasar/Onarım Firması tarafından Keşan’daki sigorta işletmecilerine “Dayanışma Yemeği” verildi.

Keşan Ticaret ve Sanayi Odası (TSO) Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Helvacıoğlu’nun da davetli olarak katıldığı yemekte, Keşan TSO Sigortacılar Komitesi Başkanı Sedat Yılmaz, Komite üyeleri ve odaya üye sigorta işletmecileri hazır bulundu.

İstasyon Mahallesi’ndeki Öğretmenevi Sosyal Tesisleri’nde saat 21.00’de başlayan yemeğin açış konuşmasını yapan Eksper Oto Servis Müdürü İsmail Öztürk, “Sigorta Acenteleri ve Eksper Oto Dayanışma Yemeğine katıldığınız için tüm katılımcılara teşekkür eder, Sigortacılık Haftanızı kutlarız.” dedi.

ÖZTÜRK: “MÜŞTEREK OLAN KALICI DOSTLUKLARI YAŞATMAK GAYEMİZDİR”

Dayanışma Yemeği’nin bu yıl üçüncüsünün gerçekleştirildiğini ifade eden ve bunun mutluluğunu yaşadığını dile getiren Öztürk, şunları söyledi:

“Yemeğimizin temel amacı; sizlerin Sigortacılık Haftası’nı kutlamak, Eksper Oto olarak gerek müşterilerinizden aldığınız gerekse ölçümleyerek gördüğünüz hizmet kalitemizin eksikliklerini duymak, değerli düşünce ve yorumlarınızı öğrenmek. Acentelerimizle bu istişare toplantımızı gerçekleştirmek adına, sizleri misafir etmekten onur duyduğumuzu ifade etmek isteriz.

Bölgemizde bu hizmetin alınmasında, sizlerin gayretleri çok değerli bir yer tutmakta. Siz acentelerimizin katkısı büyük. Operasyonel anlamdaki bize emanet ettiğiniz bu hizmetin de bizim tarafımızdan mutlak anlamda muhataplarımıza karşı siz acentelerimize, sigorta şirketlerine, müşterilerimize karşı bu hizmetimizin koşulsuz bir şekilde memnuniyet ve sadakat ile sonuçlanmasını sağlayabilme gayretimiz öncelikli.

Sayın misafirlerimiz; kurumsal şirket vizyonumuzda varolan bu ilkemizden hareketle; acentelerimizi ve müşterilerimizi eşit mesafede görüp, sizlerin hassasiyet gösterip önemsediğiniz her şeyi önemseyen, rekabet çıkar kaygısı taşımadan hizmetimizi koşulsuz mutlak anlamda sadakat oluşturarak verebilmek, müşterek olan kalıcı dostlukları yaşatmak gayemizdir.

Kuruluşumuzdan bugüne desteğini bizlerden esirgemeyen sizlere ortaklarım ve personelim adına tek tek teşekkür eder, minnet ve şükranlarımızı arz ederim.”

YILMAZ: “DENGESİZ REKABET, ACENTECİLİĞİ

DEĞİL, ARACILIĞI KÖRÜKLÜYOR”

Daha sonra konuşan Keşan TSO Sigortacılar Komitesi Başkanı Sedat Yılmaz da, Sigortacılar Haftası münasebeti ile Dayanışma Yemeği’ni geleneksel hale getirerek kendilerini şereflendiren Eksper Hasar/Onarım Firması sahipleri, yetkilileri ve çalışanlarına teşekkür etti.

Yılmaz konuşmasını şöyle sürdürdü:

“Sigortacılıkta pazarlama bizlerin işi olduğu için, bu çabayı herkes imkanları dahilinde yaparak kazanç sağlamaya uğraşmaktadır. Fakat sigortacılığın müşteriye yansıyan yönü, sattığımız riskin hasara dönüştüğü anda başlamaktır. Bu konudaki partnerlerimizin gösterdiği başarı, ortak başarımız olarak ortaya çıkmaktadır.

Toplantımıza ev sahipliği yapan Eksper Oto yetkilileri ve personelini de bu aşamada sektöre olan katkılarından dolayı kutluyoruz. Zaman zaman yaşanan tıkanıklıkları birlikte aşarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak hepimizin ortak hedefidir.

Sigortacılar olarak birlikte olduğumuz anı da değerlendirecek olursak; çalkantılar içerisinde olduğumuz bu günlerde çıkarılan acenteler yönetmeliği memnuniyet yaratmamış, gerektiği kadar takdir toplamamıştır. Yapılan dengesiz rekabetler acenteciliği değil, aracılığı körükler hale getirmiştir. Ekmeğimize sahip çıkmak adına gösterilen çabaların ortada kalması, hepimizi endişelendirmektedir.”

“TEK DAYANAĞIMIZ; MÜŞTERİLERİMİZ İLE BİREBİR İLİŞKİLERİMİZİN DİRİ TUTULMASI”

Tek dayanaklarının ise müşteriler ile birebir ilişkilerin diri tutulması olduğuna dikkat çeken Sedat Yılmaz, “Rekabeti değil, birlikteliği ön plana alarak, sigortayı iyi anlatarak, yeni sigorta dallarında güçlenerek kazancımızı arttırabiliriz.” dedi.

Yılmaz, müşteriler kadar kendilerinin de sıkıntısının anlamsız gözüken fahiş fiyat artışları ve dengesizlikler olduğunu belirterek, “Bu dengesizlik de dikkat edilirse belli branşlarda oluşturularak istememe yöntemi olarak önümüze düşmektedir. Trafik iptalleri ile boşa düşen komisyonlarımız, iş paylaşımındaki sıkıntılar, korsan acentelerin önüne geçilememesi, internet satışlarının anlamsızca önümüze geçme çabaları, maliyet odaklı çalışmalarından dolayı hasar sonrası şirket ve müşteri arasında bizlerin kalması, bilgilendirme formlarının hâlâ acentelerin sırtında olması, tahsilatlarda müşteri ile müteselsil sorumluluklarımız müşterek sıkıntımızdır. İş isteyerek başımıza üşüşen şirketleri yanımızda ancak telefon başındaki yönlendirmelerde görmekte ve çözümsüzlük çemberine atılmaktayız.” şeklinde konuştu.

“REKABET HER ZAMAN GÜZEL ANCAK REKABİRLİĞİN ÖNE GEÇMESİ GEREKİR”

Rekabetin her zaman güzel olduğunu ancak rekabirliğin öne geçmesi gerektiğini ifade eden Sedat Yılmaz, konuşmasını şöyle sonlandırdı:

“Birlikte olursak güzeliz, birlikte olursak varız. Ekmeğimiz bu ve bu yoldan ekmek kazanıyorsak bu yolda çaba sarfetmemiz gerekiyor. Komitemiz kurulduğundan beri Keşan’daki kavgaların, yüksek seslerin azaldığını da görüyoruz. Bunlar sıfıra inebilir mi? İnsanız, yanlışlarımız birbirimize kötü yansıyabilir ama iyi günlere çıkacağımıza inanıyoruz.

Bu güzide gecede karamsar tabloları göz önüne sermek hoş olmasa da komite olarak fırsat bulduğumuz bu anı paylaşımlarla değerlendirmekte de bir sakınca olmadığı kanaatindeyiz.

Bereketli çalışmalar dileklerimizle, güzel bir akşam, mutlu beraberlikler dileriz.”

PLAKET VERİLDİ VE YEMEK GEÇ SAATLERE KADAR SÜRDÜ

Konuşmanın ardından Yılmaz, Eksper Oto Servis Müdürü İsmail Öztürk’e plaket hediye etti. Yemek, geç saatlere kadar sohbet eşliğinde sürdü.