TREPAŞ’ın vatandaşın elektrik faturalarını ödemesi için Keşan’da sadece 1 tane fatura tahsilât bürosunun olması son zamanlarda çok büyük şikâyetlere neden olmaya başladı.

Borsa Geçidi Sokak üzerinde bulunan TREPAŞ tahsilât bürosunu sabah erken saatlerden itibaren gelmeye başlayan vatandaşlar, burada saatlerce beklemek zorunda kaldıklarını ifade ediyor.

TREPAŞ, KESERKEN JET, PARA ALIRKEN KAPLUMBAĞA GİBİ

Bu duruma isyan ettiklerini ve TREPAŞ yetkililerinin bu soruna en kısa zamanda bir çare bulmasını istediklerini söyleyen vatandaşlar şöyle konuştu: “Elektrik kesme hizmetini jet hızıyla vermesini bilen ve çok zaman vatandaşı büyük mağduriyetlere sokan TREPAŞ şimdilerde de tahsilât yapmayı yavaşlatarak halkı başka bir şekilde de cezalandırmaya çalışıyor.  Oluşturduğumuz kuyruklar adeta kaplumbağa hızıyla ilerliyor. 70 bin nüfuslu Keşan’da 2 kişinin çalıştığı tahsilât bürosunu yeterli görenler, özelleştirme ile hizmet kalitesi yükseldi masallarını anlatmaya devam etmesinler. TREPAŞ’ın hem arıza konusundaki duyarsızlığından hem kesme konusundaki kararlılığından ve hem de tahsilât sırasındaki yavaşlığından şikâyetçiyiz. Keşanlı idarecilerimizi de bu konuda duyarlı olmaya ve halkın menfaatlerini düşünmeye davet ediyoruz”