Valilik Turizm Whatsapp Hattından şaşırtan cevap

Mecidiye Köyündeki bozuk yolu Edirne Valiliği Turizm Whatsapp İhbar Hattına bildirdi ama hiç beklemediği bir cevap aldı.

Valilik Turizm Whatsapp Hattından şaşırtan cevap

Mecidiye Köyündeki bozuk yolu Edirne Valiliği Turizm Whatsapp İhbar Hattına bildirdi ama hiç beklemediği bir cevap aldı.

Medya Keşan
Medya Keşan
12 Ekim 2017 Perşembe 00:00
609 Okunma
Valilik Turizm Whatsapp Hattından şaşırtan cevap

BÜLENT SAYLAM

Geçen hafta içinde duyarlı bir vatandaş Mecidiye köyünden Beyköy yönüne giden yol üzerinde bulunan köprü inşaatının tamamlanmasından sonra bozuk yolun onarılması yönünde Edirne Valilik Turizm Whatsapp İhbar Hattına bir mesaj attı. Duyarlı vatandaşın attığı mesaja Valilik Turizm Whatsapp sorumlusu “Konuyla ilgili şikayetiniz alınmış olup ilgili kuruma iletilerek, en yakın sürede görüşülecektir, hassasiyetiniz için teşekkür ederiz” şeklinde cevap verdi. Duyarlı vatandaş, “Göz ile görüldüğünde daha da iyi anlaşılacaktır…” diye şikayetine devam etti. Bir gün aradan sonra duyarlı vatandaş, Edirne Turizm Whatsapp İhbar Hattına “Şikayetim hakkında bir gelişme var mı?” şeklinde konuyla ilgili bir gelişmenin olup olmadığını sordu.

KÖY YOLUNUN SORUNUNU KEŞAN BELEDİYESİNE YÖNLENDİRDİ

Duyarlı vatandaşa Edirne Turizm Whatsapp İhbar Hattından gelen cevapta ise “Merhabalar, söz konusu şikayet ilgili birimlere iletilmiştir. Dilerseniz Keşan Belediyesine iletebilirsiniz. Biz tekrar iletiyoruz saygılar” ifadesi kullanılırken duyarlı vatandaş da cevap olarak “Bildiğim kadarıyla köyler arası bir yol olduğu için köy hizmetleri bakıyor” şeklinde mesajını yolladı. Daha sonra Turizm Whatsapp İhbar Hattından duyarlı vatandaşa “Herhangi bir geri dönüş olduğunda mutlaka tarafınıza bilgi verilecektir.” denildi.

BİZDE MAALESEF İRTİBAT BİLGİLERİ YOK

Vatandaş da “Köy hizmetleri ilgileniyor diye biliyorum burayla” diyerek Turizm Whatsapp İhbar Hattına cevap verdi. Turizm Whatsapp İhbar Hattı duyarlı vatandaşa “Evet, doğrudur tam net bir bilgimiz olmamakla birlikte” diye mesajına devam ederken duyarlı vatandaş araya girerek, “O yüzden Keşan Belediyesinden hariç köy hizmetlerine de bildirirseniz iyi olur” mesajının üstüne Turizm Whatsapp İhbar Hattından şaşırtan cevap geldi. Turizm Whatsapp İhbar Hattı tarafından verilen cevapta “Bizde maalesef irtibat bilgileri yok. Dilerseniz bizzat oraya yazılı bir dilekçe verebilirsiniz.” denildi.

Valiliğe bağlı Valilik Turizm Whatsapp Hattının yine devlete bağlı bir kurum olan Köy Hizmetlerinin irtibat bilgilerinin olmamasına şaşıran vatandaş “Bu hat bizim sorunlarımızın çözülmesi için kuruldu. Ama bize verilen cevap bizi şaşırttı. Ben köy hizmetlerine dilekçe vereceksem Valilik Turizm Whatsapp Hattına sorunumu bildireyim.” diyerek Valilik Turizm Whatsapp Hattının sorunlara çözüm odaklı bakılmasını yetkililerden istedi.

EDİRNE TURİZM WHATSAPP İHBAR HATTI NEDİR?

Edirne Valiliği, Edirne Belediyesi ve İl Kültür Turizm Müdürlüğü işbirliğiyle, kente gelen turistlerin istek, öneri ve şikâyetlerini duyurabilecekleri, Edirne Turizm WhatsApp İhbar Hattı'nı 14 Haziran 2017 tarihinde devreye soktu.

Edirne Valiliği toplantı salonunda düzenlenen Edirne Turizm Whatsapp İhbar Hattı projesinin tanıtım toplantısına Edirne Valisi Günay Özdemir, Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Ahmet Hacıoğlu ve çok sayıda basın mensubu katıldı.

Edirne Valisi Günay Özdemir, Türkiye genelinde böyle bir uygulamanın ilk olabileceğini işaret ederek, söz konusu proje kapsamında, kamu kurum ya da özel sektörle ilgili firmaların turistler tarafından olumlu karşılanmaları halinde ödüllendireceklerini belirtti. Vali Özdemir, "Amacımız sadece ceza vermek değil. Gerçekten işini hakkıyla yapan, işini doğru yapan, bu konuda takdir kazanan, gelen turistlerden takdir alan ve en az şikâyet alan kurumları da biz ödüllendirerek, kamuoyu ile paylaşmayı hedefliyoruz" dedi.

EDİRNE TURİZM WHATSAPP İHBAR HATTI '0 552 840 22 22'

Edirne İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü koordinasyonu ile yürütülecek olan 0 552 840 22 22 numaralı "Edirne Turizm Whatsapp İhbar Hattı" nın amacına uygun çalışması için söz konusu hatta gelen ihbarlardan ivedilik gerektirenlerin ilgili kurum ve kuruluşlara ulaştırılarak zamanında sonuçlandırılması hedefleniyor.

Google Play Store’dan Medya Keşan uygulamasını indirmek için BURAYA TIKLAYINIZ

Apple Store’dan Medya Keşan uygulamasını indirmek için BURAYA TIKLAYINIZ

Facebook sayfamız için BURAYA TIKLAYINIZ

Twitter için BURAYA TIKLAYINIZ

Instagram için BURAYA TIKLAYINIZ

Google plus için BURAYA TIKLAYINIZ

Youtube Kanalımız için BURAYA TIKLAYINIZ

Son Güncelleme: 12.10.2017 00:19
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol