BÜLENT SAYLAM

Keşan’ın Yayla Köyü’ne ait sahilde ikamet eden öğrencileri, servisin sahilden almadığı iddia edildi.

MUHTARLIK VE İLÇE MİLLİ EĞİTİME MAĞDURİYET BİLDİRİLMİŞ AMA SONUÇ YOK

Okula giden servis güzergahlarının değişmesi nedeniyle Yayla Sahilinde ikamet eden 4 öğrenci ve aileleri, servisin sadece köye kadar gelmesinden dolayı mağdur durumda olduklarını dile getirdiler.

Edinilen bilgiye göre mağduriyetin giderilmesi için köy muhtarlığı ve ilçe milli eğitim müdürlüğü ile görüşüldüğü ancak bir sonuç çıkmadığı kaydedildi. İddiaya göre; haftanın 2 günü öğrencileri Orhaniye’ye taşıyacak servis bulunamaması nedeniyle bir servisçinin kendi istediği güzergahı karşılığında servisi kabul ettiği ve bu servis güzergahının da ilçe milli eğitim tarafından da onaylandığı öğrenildi.

BU DURUMUN DEĞİŞMESİNİ İSTİYORUZ

Servisin sahile inmemesi nedeniyle mağdur olan öğrenci ve aileleri, mağduriyetin giderilmesini isteyerek şunları söylediler: “Böyle iş mi olur? Bu çocuklar sabahın ayazında soğuğunda servise binmek için 600 metre yürüyecekler. Geçen yıl başka bir servisçi taşımıştı sorun yapmamıştı. İhale başkasına verildi diye fakir hor görülen insanların çocukları neden mağdur edilsin? Bu durumun değişmesini istiyoruz”