mersin escort

"Değişen Ekonomide Markalaşma" Keşan'da masaya yatırıldı

Şeftali: “Keşan’ın geleceği Saros’ta değil, tarım ve hayvancılıkta”

"Değişen Ekonomide Markalaşma" Keşan'da masaya yatırıldı

Şeftali: “Keşan’ın geleceği Saros’ta değil, tarım ve hayvancılıkta”

24 Şubat 2014 Pazartesi 09:23
732 Okunma
 Keşanlı Yönetici ve İşadamları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Eler’in hazırlayıp sunduğu, Tek Rumeli TV’de yayımlanan “Ekonomide Ufuk Turu” programı, 22 Şubat 2014 Cumartesi günü akşamı Keşan Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu’ndan naklen yayımlandı.

Saat 21.15’te başlayan ve “Değişen Ekonomide Markalaşma” konusunun ele alındığı programa, DERİMOD Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Zaim, ESSE Yönetim Kurulu Başkanı Semih Şeftali, TUREX Yönetim Kurulu Başkanı Ruşen Çetin, Hürriyet Gazetesi Yazarı Vahap Munyar, Keşan Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, konuşmacı olarak katıldı.

Canlı olarak yayımlanan programa izleyici olarak CHP Edirne Milletvekili Kemal Değirmendereli, Keşan Kaymakamı Bekir Dınkırcı, KEYİAD Yönetim Kurulu üyeleri, Keşan Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu ve üyeleri, KTSO Kadın Girişimciler Komitesi ve Genç Girişimciler Komitesi üyeleri, Keşan Ticaret Borsası Meclis Başkanı Necmi Kaymaz ve borsa üyeleri katıldı.

Programın ilk konuşmacısı DERİMOD Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Zaim, "Hatalardan ders almak gerekiyor. Tecrübe güzeldir, eğer ayağa kalkabilirseniz. İşletmede stratejik hata yapmamak gerekiyor." dedi.

ESSE Yönetim Kurulu Başkanı Semih Şeftali, "Paşabahçe dışında maalesef dünya çapında bir markamız yok, olmaya aday markalarımız var. Markalaşmada sermayenin önemi büyüktür ama işi gönülden ve heyecan ile yapmak çok daha önemli." dedi. Şeftali, ülke ekonomisi ile ilgili düşüncelerini aktarırken, Keşan’ın, Saros Körfezi’nin aksine tarım ve hayvancılıktan para kazanabileceğini söyledi.

Hürriyet Gazetesi Yazarı Vahap Munyar, programda yaptığı konuşmada, yeni oluşturulan Tüketici Yasası'nın bazı maddelerinin 28 Mayıs’a kadar düzeltilmesi gerektiğine dikkat çekti.

Munyar ayrıca, tüketici kanununda getirilen bir değişiklikle, “Reklam olduğu açıkça belirtilmeksizin; yazı, haber, yayın ve programlarda, mal veya hizmetlere ilişkin isim, marka, logo veya diğer ayırt edici şekil veya ifadelerle ticarî unvan veya işletme adlarının reklam yapmak amacıyla yer alması ve tanıtıcı mahiyette sunulması örtülü reklam olarak kabul edilir. Her türlü iletişim aracında sesli, yazılı ve görsel olarak örtülü reklam yapılması yasaktır.” hükmünün getirildiğini kaydederek, “Eğer öyleyse; soyadını markaya verenler, markalaşma sürecinde olanlar, PR sektörü ve daha da önemlisi biz haberciler haber yazarken ne yapacağız?” diye sordu.Ukrayna'daki olayları değerlendiren TUREX Yönetim Kurulu Başkanı Ruşen Çetin, “Türkiye dünyanın en önemli demir çelik ihracatçısı, ham madde ithalatında önemli bir ticari hacmimiz olan Ukrayna'daki bu olaylar Türkiye'yi de olumsuz etkiler.” dedi.

Son olarak söz alan Keşan TSO Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Helvacıoğlu da markalaşmanın ekonomiye katkısına dikkat çekerken, marka şehir olma konusunda “Gelen yerli ve yabancı turistlere misafir gözüyle bakmamız gerekiyor. Marka şehir olmada yerel yönetimlerden kamu kurumlarına, STK'lardan vatandaşa kadar herkes taşın altına elini koymalı” şeklinde konuştu.

İki tur şeklinde gerçekleştirilen canlı yayında ikinci turda da konuşmacılara kısa kısa söz verilmesinin ardından Ahmet Eler, Milletvekili Kemal Değirmendereli ve Keşan Kaymakamı Bekir Dınkırcı’ya da söz verdikten sonra canlı yayını sona erdirdi.

Canlı yayın sonrasında gelen konuklara plaket verilmesi ve toplu fotoğraflar çekilmesinin ardından toplantı sona erdi.


 

Son Güncelleme: 24.02.2014 09:24
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol