Keşan TSO (Ticaret ve Sanayi Odası) Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, dünkü Keşan TSO Olağan Meclis toplantısının ardından basına hazırlıklarına başlanan ve önümüzdeki Aralık ayı içinde gerçekleştirilecek olan “Reklam Kampanyası” hakkında bilgi verdi ve bazı değerlendirmelerde bulundu.

Saat 12.30 sıralarında gerçekleşen açıklamada,  Keşan TSO Meclis Başkanı Yüksel Alioğlu ve meclis üyeleri de yer aldı.

KAMPANYAYA KATILAN FİRMALAR 350 LİRANIN ÇOK UYGUN OLDUĞUNU SÖYLÜYOR

Keşan Ticaret ve Sanayi Odası ile Keşan, İpsala ve EnezEdeki 8 yerel gazetenin birlikte gerçekleştireceği  Reklam Kampanyası’na en az 90 firma hedefiyle başladıklarını hatırlatan Helvacıoğlu, “Şu anda hemen her sektörden 80 firmamız reklam kampanyamıza katılım gösterdi ve yoğun bir talep oluştu. Bu yoğun talep kampanyaya katılan firmalarımızın ödediği 350 TL’nin çok uygun bir bedel olduğunu gösteriyor. Reklam veren firmalarımız şu anda Aralık ayındaki kampanya ve indirimlerine hazırlık yapıyorlar. Bizler de oda olarak ekibimizle firmalarımızın reklam görsel çalışmalarını sürdürüyoruz. Kasım ayının son günlerinde dağıtımını planladığımız çalışma Keşan, İpsala ve Enez’deki köy, belde ve merkezlerde olacak. 20 bin ev ve işyerine ulaşmak için 2 günde yaklaşık 50 kişilik dağıtım ekibi görev alacak” dedi.

BU ÇALIŞMA BÖLGEMİZ EKONOMİSİNE FAYDALI OLACAK

Kampanyanın bir ayağın da Yunanistan’ı kapsadığını ifade eden Helvacıoğlu, şöyle konuştu: “19-22 Kasım 2015 tarihleri arasında Gümülcine’de gerçekleştirilecek Ticaret ve Sanayi Fuarı’na oda olarak katılma kararı aldık. Odamızla birlikte 10 üye firmamız da fuarda mal, ürün ve hizmetlerini stant açarak teşhir edecek. Fuar’da Aralık kampanyasına katılan firmalarımızın da reklam çalışmaları Yunancaya çevrilmiş haliyle yer alacak ve Batı Trakya'da yaşayan Türk ve Yunan vatandaşlara dağıtılacak. Bu kapsamda komşumuz Yunanistan'dan gelen misafir müşterilerimizi Aralık ayında Keşan’a davet edeceğiz. Aralık ayı boyunca indirim ve kampanya yapan firmalarımızı bu fuarda tanıtacağız. Kısacası piyasalardaki seçim ve mevsimsel durgunluğunu atlatmak ve işlerimizi arttırmak için yaptığımız bu çalışmanın bölge ekonomisine faydalı olacağını düşünüyor hayırlı olmasını temenni ediyoruz.”

DÜNYA TİCARET YAPISI DEĞİŞTİ

 Helvacıoğlu,  dünkü açıklamasını şu sözlerle tamamladı: “İşletmesini, hizmetlerini ve ürünlerini tanıtan, reklamını yapan, kampanya üreten, işletmesini, mağazasını ve reyonunu yenileyen ve markalaşan firmalar ayakta kalacak. Aksi takdirde firmalar küçülmeye ve kapanmaya mahkûm olacaklar. Piyasalar acımasız oldu. Dünya’da ticaret yapısı değişti. Kampanyamızla ilgili olarak birçok kesimden çok olumlu görüşler alıyoruz”