HABER MERKEZİ

Keşan TSO Yönetim Kurulu Üyesi Selçuk Ataklı konu ile ilgili yaptığı açıklamada, yeni kalite belgesi ile Keşan TSO’nun hizmet kalitesini daha da yukarıya taşıyacağına dikkat çekerek şöyle konuştu:

“Üyelerimizin memnuniyetini ön planda tutma konusunda gerekli çalışmaları hız kesmeden gerçekleştiriyoruz. Bu konuda üzerinde durduğumuz önemli konulardan bir tanesinde ISO 10002:2018 Üye Memnuniyeti Sistemi belgesi ile hizmet kalitemizi daha da yukarı taşımak amacındayız. Bu kapsamda sahip olduğumuz Kalite Yönetim Sisteminde ISO 9001:2015 ve yeni belgemiz ile hizmet kalitemiz güvence altına alınmıştır. Meclis ve Yönetim Kuruluolarak, hizmet kalitesi ve üye memnuniyeti konularında sürekli gelişim ve yenilenme gündemimizde olacaktır.”

ISO 10002:2018 hakkında da bilgi veren Selçuk Ataklı, “ISO 10002:2018 geliştirilebilir, şikâyet nedenlerini ortadan kaldırılacak alanları belirlemede yardımcı olan, üye şikâyetlerini daha etkin ve daha verimli yönetilmesi için gerekli yönetim araçlarını tanımlayan, daha çok üyenin sağlanan hizmetten memnun kalmasına olanak veren bir yönetim sistemi olarak tanımlanıyor.” dedi.

12 Mart 2019 tarihinde gerçekleşen denetimler sonucunda hak kazanılan ISO 10002:2018 Üye Memnuniyeti Sistemi ile üyelerine ve paydaşlara verilen hizmet kalitesinin daha da artacağına da değinen Ataklı açıklamasını şöyle bitirdi: “Akredite oda statüsünde gerçekleştirdiğimiz çalışmalar ile üyelerimize 5 yıldızlı akredite oda hizmetini artırarak devam ettireceğiz. Bu süreç içerisinde sistemin kurulmasından belgelendirme sistemine kadar geçen süreçte emeği geçen ve katkıda bulunan tüm Oda Meclisimize, Yönetim Kurulumuza, Meslek Komitelerimize ve personellerimize teşekkür ediyoruz ve bölgemize hayırlı olmasını diliyoruz”