NAZAN KAPLAN

Bostancı: “Öncelikle Trakya Tanıtım Fuarı’na katıldık. Keşan, Enez ve İpsala orada ortak bir stant hazırlamışlar. Biliyorsunuz ki Enez Sahili’ndeki meradan kazanılan hazine yerleriyle uzun zamandan beri sıkıntı olan bir konu. Bu konuyla ilgili Maliye Bakanı’yla görüşmeye gittik. Bakan yardımcımızla konuştuk. Sonuç olarak bu yerlerin 2003 yılından önce yerleşime açık olup olmadığına baktık ve açılmış. Türkiye’de uydu sistemiyle nerede ne zaman ne yapıldığını görüyoruz. Enez’in ada ve paftalara göre çıktılarını istedik. Yasal olarak da CD’sini alacağız. İnşallah Enez’deki hazine ve mera yerlerini güzel bir şekilde sonuçlandıracağız.” dedi.

YARIM KALMIŞ GİBİ GÖZÜKEN 2 PROJEMİZ HAYATA GEÇMİŞ OLACAK

Enez’deki çalışmalara da değinen Abdullah Bostancı, şunları kaydetti: “Meydanda eski bir yapıyı yıkmıştık. Onun yerine Belediye Hizmet Binası ve Kültür Merkezi yapmak istiyoruz. Onun içinde Ankara’ya müracaat ettik. Kültür Varlıkları ve Müzeler Genel Müdürlüğü’yle görüştük. Zannediyorum Mayıs ayında bir heyet gelecek, projemizin kabulü yönünde büyük bir ışık aldık. Bu yarım kalmış gibi gözüken bu 2 projemiz de hayata geçmiş olacak. Enez’in girişinde ki takın yapımına başladık. Seçime kadar bitirmeye çalışıyoruz. Pazaryerindeki çalışmalarımız da hızla sürüyor. Onu da seçimden önce yetiştirip açılışını yapmak istiyoruz. Bunun dışında yürüyüş ve bisiklet yollarının çalışmaları da devam ediyor.