Keşan TSO Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Helvacıoğlu: “Bölgemiz sigortacıları hizmet kalitelerini sürekli arttırıyor”

“Bölgemiz sigortacıları hizmet kalitelerini sürekli arttırıyor”

Keşan TSO Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Helvacıoğlu: “Bölgemiz sigortacıları hizmet kalitelerini sürekli arttırıyor”

“Bölgemiz sigortacıları hizmet kalitelerini sürekli arttırıyor”

11 Ocak 2017 Çarşamba 09:40
Keşan TSO Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Helvacıoğlu: “Bölgemiz sigortacıları hizmet kalitelerini sürekli arttırıyor”

 “Bölgemiz sigortacıları hizmet kalitelerini sürekli arttırıyor”

HÜSEYİN ÜNSAL YÜCEL

Keşan TSO (Ticaret ve Sanayi Odası) Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, Yönetim Kurulu Üyeleri Yusuf Cemil Çakıcı ile Kadir Mutaf, Meclis Üyesi Cengiz Tanman ve 14. Meslek Komitesi Başkanı Sedat Yılmaz, sigortacılık sektöründe faaliyet gösteren ve yeni iş yerlerine taşınan üyelerini ziyaret etti.

Keşan TSO Yöneticileri ziyaretlere 2. şubesini açan Güven Kasap ile başladı ve sırasıyla Gündoğdu Sigorta (Sonay Gündoğdu), Zafer Sıvacı Sigorta Ltd. Şti. (Zafer Sıvacı) ve son olarak Almira Sigorta (Eylem ve Barış Ezerçe)’yı yeni işyerlerinde ziyaret ederek hayırlı ve bereketli bol kazançlar diledi.

Keşan TSO 14. Grup Meslek Komitesi Başkanı Sedat Yılmaz, ziyaretlerin ardından yaptığı açıklamada, sigorta sektörünün bölgede kurumsal bir yapıya kavuşturulması için tüm sigorta camiasının mücadele verdiğini dile getirerek, “Sigorta acenteleri müşteri memnuniyetini üst düzeye taşımak için arttırdıkları hizmet kalitesinin yanında yenilenen ofisleriyle de kurumsal bir ortamda müşterilerini ağırlamak için çaba göstermektedirler. Yapılan ziyaretler sırasında oluşan ortak konu; sigorta bilincinin yaygınlaştırılması konusunda gösterilen çabaların arttırılması gerekliliği olmuştur. Şunu iyi bilmemiz gerekiyor ki ekonomi çarkının kesintisiz işlemesi için, finans sektörünün en önemli unsurlarından biri sigortadır. Sigortanın poliçe satışı şeklinde basit tariflerle anılmasının yanlış olduğunu ve işin sahip olunan değerlerin üzerinde oluşacak risk unsurlarının belirlenen bedel karşılığı devri olarak anlatılmasının önemli olduğunu ifade etmek istiyoruz. Sigorta acentesi, risk analizlerinden başlayarak, poliçe süresince sigortalının her an danışabileceği, soru ve sorunlarda sigortalısının yardımcısı, hasar anında ise yanında olandır. Bu inançlarla, sigorta sektörünün de sigortalıların da mutlu bir ortamda çalışmasını diliyoruz.” dedi.


Son Güncelleme: 12.01.2017 00:41
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol