mersin escort

Keşan TSO'nun şikayet ve öneri hattı hizmete açıldı

Temas Kurumsal, memnuniyet odaklı bir projedir

Keşan TSO'nun şikayet ve öneri hattı hizmete açıldı

Temas Kurumsal, memnuniyet odaklı bir projedir

26 Aralık 2013 Perşembe 08:23
418 Okunma
Keşan TSO'nun şikayet ve öneri hattı hizmete açıldı
 Keşan Ticaret ve Sanayi Odası (Keşan TSO) dünyada ilk defa uygulanan ve özgün bir yazılım sistemi ile desteklenen Temas Kurumsal İletişim Sistemi ile üyelerinin öneri, şikâyet ve dileklerine anında yanıt vererek çözüm üretecek.

Temas Kurumsal Firması ile yapılan protokol ile Keşan TSO’ya tahsis edilen 0850 480 38 22 numaralı temas hattı ile üyelerinin öneri ve şikâyetleri, 10 saniye gibi kısa bir sürede bilgi hattından kontrol edilebilecek.

Konu ile ilgili bilgi veren Keşan TSO Yönetim Kurulu Üyesi Kadir Mutaf, Keşan TSO’nun 0850 480 38 22 numaralı şikâyet ve öneri hattının hizmete açıldığını belirterek şunları kaydetti;

Temas Kurumsal, memnuniyet odaklı bir projedir

“Akreditasyon sürecini başarı ile tamamlayan odamız, üyelerine 5 yıldızlı hizmet verme bilinci ile çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda üyelerimizin aciliyetli şikâyet ve önerilerine anında cevap verebilmek amacıyla, Dünya’da ilk defa özgün bir yazılım ile desteklenen Temas Kurumsal Sistemi’ni odamızda uygulamaya başlattık. Temas Kurumsal, odamız hizmet kalite politikasını arttırmayı amaçlayan üye memnuniyeti odaklı bir projedir.”

Sistemin, büyük firmalar tarafından kullanılan müşteri hizmetleri ve teknik destek hatlarına sıkıştıran uygulamalardan ayırmak gerektiğini de sözlerine ekleyen Kadir Mutaf, “Temas Kurumsal üyelerine ve müşterilerine kulak vermek isteyen, işleyişini farklı gözlerden izlemeyi cazip bulan ve işleyişi sırasında zamandan ve paradan büyük tasarruflar elde edeceği çözümler isteyen kurumsal yapıların kullanabileceği bir sistemdir.

Odamızın kullanımına tahsis edilen bu sistem ile 0850 480 38 22 numaralı hattı arayarak dilek, şikâyet ve önerilerini dile getiren üyemizin ses kaydı yaklaşık 10 saniye gibi bir sürede ilgili yetkilimizin cep telefonuna sesli mesaj şeklinde geliyor, bu sayede kesintisiz bir personel ve hizmet denetimi sağlanabiliyor. İlgili birimlere ulaşan üye ses kaydı ile mesajı bırakan üyenin sorununa anında çözüm bulabileceğiz. Ayrıca bu sistemi önümüzdeki günlerde Keşan Satır Et Komisyonu’na üye firmalarımıza da uygulamayı düşünüyoruz.” dedi.

Her Sektöre Uygulanabilir

Müşteri odaklılığının öneminin had safhaya ulaştığı günümüz piyasasında, kurumsallık adına gerekli bir konsept ile firma imajına katkı sağlayacak bu sistemin bir çok işletmede uygulanabileceğini söyleyen Kadir Mutaf, sistemin pazardaki eğilimleri, gelişmeleri ve müşteri beklentilerini izleme olanağı sunduğunu bu sayede de işleyişin tahminlere göre değil gerçeklere göre düzenlemesine yardımcı olduğunu ifade etti.

Kadir Mutaf son olarak, Temas Kurumsal Sistemi’ni kendi firmasında kullanmak isteyenlerin ise www.temaskurumsal.com adresinden ayrıntılı bilgi alabileceklerini söyledi.

Son Güncelleme: 26.12.2013 08:24
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol