Keşan Vergi Dairesi’nde bulunan asansörün neredeyse 2 aydır arızalı olduğunu belirten vatandaşlar,  özellikle 3 katta bulunan Tüketici Hakları bürosuna ve 4. Katta bulanan Keşan Mal Müdürlüğü’ne gitmek istediklerinde çok büyük sıkıntılar yaşadıklarını ve bu durumun biran önce ortadan kaldırılması gerektiğini söyledi.

İŞİ DÜŞENLERİN İÇİNDE YAŞLISI VAR, ENGELLİSİ VAR

Vergi dairesi binasının sadece orada çalışanlara hizmet etmediğini aynı zamanda her gün yüzlerce vatandaşın da buraya gelerek iş ve işlemlerini yaptırdığını, ödemede bulunduğunu söyleyen vatandaşlar, “Asansör arızalanabilir ama kısa süre içinde tamir ettirilmesi gerekir. Buranın yetkilileri buraya gelebilecek çok yaşlı, engelli,  hatta hasta vatandaşlar olabilir diye düşünmüyorlar mı? Bir engellinin, bir yaşlı vatandaşın buraya gelip işini yaptırması ya da ödemede bulunması bu şart imkânsız” diye konuştu.

KİMİSİ PARÇA, KİMİSİ ÖDENEVEK GELECEK DİYOR

Arızanın giderilmesiyle ilgili bazı yetkililere sitemde bulunduklarını ancak gittikleri hiçbir kapıda bu sorunla ilgili bir muhatap bulamadıklarını da kaydeden vatandaşlar, “Kimisi parça bekleniyor, kimisi ödenek bekleniyor diyor ama günler gelip geçiyor. Bir asansör 2 ayda tamir edilmez mi? Bu binanın bir müdürü, bu kurumun bir amiri yok mu? Halka karşı bu kadar sorumsuzluğun yaşandığı başka bir bina Türkiye’nin dört bir yanını gezseniz vallahi bulamazsınız” diyerek sitemde bulundular.