KTB, Kalite ve Memnuniyet Yönetim Sistemi Belgesi aldı

Keşan Ticaret Borsası üyelerine daha iyi hizmet verebilmek için TS EN ISO 9001:2015 kalite yönetim sistemi ve TS EN ISO 10002:2014 MMYS belgelerini başarıyla aldı.

KTB, Kalite ve Memnuniyet Yönetim Sistemi Belgesi aldı

Keşan Ticaret Borsası üyelerine daha iyi hizmet verebilmek için TS EN ISO 9001:2015 kalite yönetim sistemi ve TS EN ISO 10002:2014 MMYS belgelerini başarıyla aldı.

Medya Keşan
Medya Keşan
24 Kasım 2018 Cumartesi 10:10
KTB, Kalite ve Memnuniyet Yönetim Sistemi Belgesi aldı

HABER MERKEZİ

Keşan Ticaret Borsası, Türk Loydu İktisadi İşletmesi Denetçileri Ali Güneş ve Ayşe Nur Hatay tarafından 04 Eylül 2018 tarihinde gerçekleştirilen denetimler sonucu başarılı bir şekilde geçerek belgelerini almaya hak kazandı.

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi Nedir;

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesi şirketlerin, firmaların ve organizasyonların yönetim sistemlerini sistematik, kuralları tanımlı, tanımlanan kurallara bağlı, tanımlanan kuralların çağın gereği şekilde revize edildiği ve uygulanarak sürekliliğinin sağlandığı şekilde yürüttüklerinin delili olarak bağımsız bir şekilde 3. Taraflarca denetlenip ispatlanması sonucu aldıkları sertifikasyona denir.

Neden ISO 9001:2015;

  • Kuruluşun daha iyi yönetilmesini sağlar.
  • Çalışanların kaliteye ortak olmalarını sağlar.
  • Üye beklentilerinin daha iyi algılanmasını ve memnuniyetinin artmasını sağlar.
  • Kalitesizlikten kaynaklanan kayıpları azaltır.
  • Sürekli iyileştirme için bir alt yapı oluşturur.
  • Ürün kalitesinin sürekliliğini sağlar.
  • Üyeleri etkileyen faaliyetlerin izlenmesini ve kontrolünü sağlar.
  • Kuruluşun iç iletişimini arttırır.
  • Kurumsallaşma yolunda önemli bir adımdır.
  • Üyelerde güven duygusunu arttırır.
  • Ulusal ve uluslararası düzeyde kabul edilmeyi sağlar
  • Rekabet gücünü arttırır.

ISO 10002 Üye Memnuniyeti Yönetim Sistemi Nedir;

ISO 10002 kuruluşunuzda geliştirebileceğiniz, şikâyet nedenlerini ortadan kaldıracağınız alanları belirlemenize de yardımcı olan, üye şikâyetlerini daha etkin ve daha verimli yönetmeniz için gerekli yönetim araçlarını tanımlayan, daha çok üyenin sağladığınız hizmetten memnun kalmasına olanak sağlayan yönetim sistemidir.

Neden ISO 10002;

  • ISO 10002 ile bağlılığı artırarak, üyelerinizi elde tutmanız kolaylaşır.
  • ISO 10002 ile üye geri bildirimleri sayesinde firmanızın vizyonuna yön vermeniz kolaylaşır.
  • ISO 10002 ile personelinizde şikâyetlerle ilgili bilinç ve dikkat oluşur.
  • ISO 10002 ile kuruluş itibarınız artar.
  • ISO 10002 ile şikâyet tekrarları azalır.
  • ISO 10002 ile üyelerinize önemsendiklerini hissettirirsiniz.

ISO 10002 ile kazanın;

ISO 10002 ile üye memnuniyeti ve bağlı üye portföyü sayesinde uzun soluklu faydalar elde ederek hizmet sektöründe isim yapma imkânına ulaşırsınız.

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol