HABER MERKEZİ

Keşan Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde geçen yıl yaşanan keşmekeşliğin, bu yıl da devam ettiğini ifade eden Demirkan, bu durumun hiç de doğru olmadığını kaydetti. Keşan'daki nüfusun yaz aylarında sahillere gelenlerle birlikte ciddi oranda arttığına dikkat çeken Demirkan, "Yerli ve yabancı turistlerin ilçemize ziyaretlerinin en yoğun aylarını yaşadığımızı paylaşırken, şikâyetlerin en üst safhalara ulaştığını hepimizin ve yetkililerin görmesi gerekiyor. Tarafımıza gerek gelerek, gerek telefonla ulaşarak terminalin başıboşluğundan, kaygısızlığından şikâyetçiler. Birçok il ve ilçelerde böyle bir düzensizlik görmediklerini, neredeyse diğer terminalleri bir kafeterya olarak kullanabildiklerini, ne kadar güzel vakit geçirdiklerini anlatıyorlar. Gurur verici. Bizim terminalimiz ilgisizlik yüzünden çok kötü bir görünüm kazanmasıyla birlikte, gelen yerli ve yabancıların rahatsızlık duyduğu bir hal almıştır." dedi.

YAPTIRIM GÖREMEDİK

Yaşananlardan esnafın zarar gördüğünü belirten Mahmut Demirkan, şunları söyledi: "Keşan bizim, oradaki esnaf bizim. Zarar ettikçe tebessümleri bitiyor. Dışarıya görünüm nasıl olacak? Biz esnaflar olarak hem Keşan’ımız için hem kendi geçimlerimiz için terminal ile ilgilenilmesini gerekli makamlarca bekliyoruz. İlçemizden güzellikleri ile söz edilmesi bize gurur verecektir. Yabancı ilk geldiğinde Keşan terminalini görüp puan veriyor, bir de terk ederken. Defalarca araçların kontrol edilmesi gerektiğini, dahası ne yapması gerekiyorsa o taşımacılığı yapmasının doğru olduğunu dile getirdik. Halkımız hangi belge ile taşımacılık nereye yapılıyor öğrendi. Fakat biz bir yaptırım göremedik. Yetkililerden destek bekliyoruz. Dediğim gibi Keşan bizim, bu görev hepimizin."