Meltem Eser Danışmanlık, Keşan Berberler ve Kuaförler Odası üyelerine danışmanlık hizmeti verecek.

Konuyla ilgili olarak dün, yapılan basın açıklamasında, işbirliğinin amacı ve hedefleri açıklandı. Meltem Eser Danışmanlık’ta gerçekleştirilen ve saat 10.30’da başlayan basın açıklamasında, Keşan Berberler ve Kuaförler Odası Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Temelli ve Meltem Eser Danışmanlık Şirketi Sahibi Meltem Eser, Medya Keşan’a yaptıkları değerlendirmelerde, hizmetin gerekliliği üzerinde durdu.

TEMELLİ ÜYELERİN KATILIMINI İSTEDİ

İlk olarak konuşan Temelli, oda üyelerine yönelik danışmanlık hizmetinin 30 Mayıs 2013 Salı günü yapılacağını belirterek, Keşan Şoförler ve Otomobilciler Odası Derviş Günday Eğitim Salonu’ndaki etkinliğin 19.00 – 22.00 saatleri arasında gerçekleştirileceğini söyledi. Oda üyelerinin yoğun katılımını istediklerini kaydeden Temelli, şöyle dedi: “Oda Yönetim Kurulu olarak, Meltem Eser Danışmanlık Şirketi’nin, üyelerimize eğitim ve danışmanlık hizmeti vermesi yolunda karar aldık. Bu anlaşma çerçevesinde devamlılık arz etmek şartıyla, gelecek salı günü ilk eğitim çalışmamıza başlayacağız. Toplamda 200’e yakın üyemiz var. Duyarlı olan üyelerimize teşekkür ederiz.”

Hasan Temelli, eğitim çalışmasına katılmak isteyen oda üyelerinin, Oda’nın 714 11 36, Oda Başkanı’nın 0 538 349 93 03, Meltem Eser Danışmanlık’ın 714 80 80 ve Meltem Eser’in 0 544 409 44 02 nolu telefonlarına başvurmalarını istedi.  

ESER: DAHA KALİTELİ HİZMET SUNMALARINI SAĞLAYACAĞIZ

Daha sonra söz alan Eser de Keşan Şoförler ve Otomobilciler Odası Yönetim Kurulu ile yaptıkları anlaşma gereği, oda üyesi berber ve kuaförlere yönelik eğitim çalışması başlatacaklarını belirterek, şunları söyledi: “Keşan’da iş yapan, fikir ve hizmet üreten insanlarımızın biraz daha kalkınması adına böyle bir çalışmaya imza attık. Oda üyelerine, sektörlerindeki ihtiyaçları karşılayabilmeleri için, etkin iletişim, müşteri memnuniyeti, beklentileri ve müşteri profiliyle ilgili birtakım bilgiler vereceğiz. Bu doğrultuda, kendilerinin verimliliğini ve iş potansiyeli artırarak, daha kaliteli bir hizmet sunmalarını sağlayacağız. Aynı zamanda gelirlerini artırmayı hedefliyoruz. Bu sayede işyeri sahipleri ve çalışanlarının, daha nitelikli, daha becerikli, insani değerlere sahip bireyler olmasına da katkıda bulunacağız. İletişim ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmamız herkese hayırlı olsun. Firma bazında daha önce de Keşan’da bu tip bir çalışma yapmıştım. Bu benim için çok hoş bir duygu. Ben de Keşan insanıyım. Keşanlılar’a katkıda bulunabilmek, hizmet üretmek amacıyla çalışıyorum. Onların kendi işlerinde amacına ulaştığını görmek, beni fazlasıyla memnun etti. Umarım devamı gelir.”

Konuşmaların ardından basın açıklaması sona erdi.