TOKİ konutlarında TTNet’ten mağduriyet

yaşayan vatandaşlara sevindirici haber:

 

 

 

Türk Telekom Yetkilileri: “TOKİ’de hizmet

alamayanlar, internet ücreti ödemeyecek”

 

Deniz MUTLU

 

TOKİ’nin anahtar tesliminden 66 gün geçmesine rağmen sorunlara bir yenisi daha eklendi.

Bu seferki sorunun kaynağı TOKİ değil, Telekom.

Geçtiğimiz hafta boyunca TOKİ konutlarında TTnet’in internet hizmetinden yararlanamayan vatandaşlar gazetemize ulaşarak konu ile ilgili şikayetlerini ilettiler ve yaşadıkları mağduriyetin giderilmesini istediler.

“MAĞDURİYETİMİZ GİDERİLMEZE TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVURACAĞIZ”

Vatandaşların iddiasına göre, TOKİ konutlarına yerleşen birçok internet kullanıcısı, adres değişikliği bildirip, internet hizmetini TOKİ konutlarında kullanmak istediler. Fakat internet ağının olmayışından dolayı bu hizmetten yararlanamadılar. Ancak, yararlanamadıkları hizmet karşılığında aylık borçlarını ödemeye devam ettiler. Aboneliklerini iptal ettirmek isteyen vatandaşlar ise en az 1 yıllık taahhütleri olduğu için aboneliklerini iptal ettiremediler.

Mağdur vatandaşlar, “Hem hizmet alamayacağız hem de para ödemeye devam mı edeceğiz? Bu adalet mi? Hizmeti almamamız bizden kaynaklanan bir şey değil, bu nedenle bizden para tahsil etmeleri doğru değil. Eğer TTNet hizmeti verse biz bir nedenden ötürü hizmetten yararlanamazsak onlar haklı. Fakat şu an onlar hizmeti bize vermiyor. Bu nedenle bizler haklıyız. Eğer mağduriyetimiz giderilmezse tüketici hakları mahkemesine başvuracağız.” şeklinde konuştular.

TÜRK TELEKOM YETKİLİLERİ

İddialar böyle iken Keşan Türk Telekom yetkilileri ise TOKİ’de Fiberkent internet projesinin hazır olduğunu ve en yakın zamanda vatandaşların mağduriyetlerinin giderileceğini dile getirdiler.

Yetkililer, konu ile ilgili şunları kaydetti: “Projeler için dijital ve kağıt ortamında her türlü talepler alınmış durumda. Konu bölge müdürlüğünün onayına sunulmuştur. TOKİ’ye fiberkent projesi kapsamında internet hattı takılacak. Bu Türkiye genelinde de oluyor. Türkiye geneli ile aynı anda yapılmak istenmesinden dolayı bir takım aksaklıklar olmuş olabilir. TOKİ’ye yüklü miktarda tesisat gerekiyor. Bunların olması için de bir süreç gerekiyor. Sevkiyat ve Keşan’daki müteahhit firmaya verilmesi zaman alıyor. TOKİ’ye çok güzel bir çalışma yapılacak. Kısacası sorunları en kısa zamanda çözeceğiz. Genel Müdürlük dahil herkes konudan haberdar.”

MAĞDURİYET YAŞAYAN VATADAŞLARA SEVİNDİRİCİ HABER

Mağduriyet yaşayan vatandaşlara sevindirici haber veren yetkililer, “Başka bir bölgeden TOKİ konutlarına taşınan vatandaşlar internetlerini TOKİ konutlarına nakil yaptırırlarsa, nakil başvurusundan hizmet gelene kadarki süreçte bir ödeme yapmayacaklar. Bu konudan habersiz olan ve TOKİ konutlarında ikamet edip hizmeti kullanamayan ve fatura bedelini ödeyen vatandaşların ise en yakın Telekom noktalarına başvurarak mağduriyetleri giderilecektir. Bir dilekçe karşılığında mağduriyetleri giderilecektir. Bu tür şikayetler bize de geldi. Biz de en yakın zamanda vatandaşların mağduriyetini çözüp, bu hizmeti onlara sağlayacağız.” dediler.