Keşan’da Cumhuriyet Caddesi ve Borsa Sokağı üzerinde 2 farklı ödeme noktası olmasına rağmen vatandaşlar, elektrik faturalarını ödemek için uzun süre beklemeye devam ediyor. Ödeme noktalarında uzun kuyruklar oluşurken, vatandaş yaşanan mağduriyetin önüne geçilmesi için yetkililerden çözüm bekliyor. TREPAŞ tahsilât bürolarına sabah erken saatlerden itibaren gelmeye başlayan vatandaşlar, burada saatlerce beklemek zorunda kaldıklarını kaydetti.

İŞLEMLERİN DAHA HIZLI YAPILMASINI İSTİYORUZ

Bu duruma isyan ettiklerini ve TREPAŞ yetkililerinin bu soruna en kısa zamanda bir çare bulmasını istediklerini söyleyen vatandaşlar şunları belirtti: “TREPAŞ şimdilerde de tahsilât yapmayı yavaşlatarak halkı başka bir şekilde de cezalandırmaya mı çalışıyor? 70 bin nüfuslu Keşan’da tahsilât bürolarında yeterli personel çalıştırılmalı. ‘Özelleştirme ile hizmet kalitesi yükseldi’ masallarını kendilerine saklasınlar. TREPAŞ’ın hem arıza konusundaki duyarsızlığından hem kesme konusundaki kararlılığından şikâyetçiyiz. Tahsilât konusunda işlemlerin daha hızlı yapılmasını istiyoruz. Keşanlı idarecilerimizi de bu konuda duyarlı olmaya ve halkın menfaatlerini düşünmeye davet ediyoruz.”