Volkswagen tarafından geçtiğimiz ay düzenlenen 2012 yılının Avrupa Servis Kalite Ödülleri töreni bu yıl Almanya’nın Dresden şehrinde yapıldı. Bu ödül töreninde, Edirne Mercan Servisi müşteri memnuniyetinde en yüksek puanı alarak Avrupa ve Rusya bölgesi dahil olmak üzere toplam 6500 servis arasında ilk 100’e arasına girdi. Ayrıca ilk 100 servis arasında da müşteri memnuniyeti puanını en istikrarlı sürdüren servis olarak Avrupa Birincisi seçildi.

Şirketin Genel Müdürü Tansu Mercan ve Satış Sonrası Hizmetler Müdürü İsmail Meriç, 2006 yılında hizmete başlandığı tarihten itibaren sürekli müşteri odaklı düşünerek ve fark yaratarak gelinen bu başarıyı bundan sonra da devam ettirmenin ve ileriye götürmenin arzusu içinde olduklarının ilettiler.

Mercan ve Meriç, genç ve dinamik bir kadroya sahip olduklarını, Edirne’de satış ve serviste 41 personelle hizmet vermekte olduklarını, 2011 yılını Edirne’de binek araçta pazar lideri olarak kapattıkları için 2012’de de pazar lideri olarak kapatmayı öngördüklerinden, mevcut servis kapalı alanını 1000 metrekare daha büyüterek müşterilerine daha iyi hizmet sunmayı hedeflediklerini söylediler.