Belediye’den yaşanan su kesintisiyle ilgili bilgilendirme  Nehir Gergin: “Keşan halkından özür dileriz”

Keşan Belediyesi Başkan Vekili Nehir Gergin, 29 Temmuz 2021 Salı günü, Kadıköy içme suyu arıtma tesisi giriş borusunda yaşanan arıza ile ilgili açıklamada bulundu.

Belediye’den yaşanan su kesintisiyle ilgili bilgilendirme  Nehir Gergin: “Keşan halkından özür dileriz”

Keşan Belediyesi Başkan Vekili Nehir Gergin, 29 Temmuz 2021 Salı günü, Kadıköy içme suyu arıtma tesisi giriş borusunda yaşanan arıza ile ilgili açıklamada bulundu.

Medya Keşan
Medya Keşan
30 Temmuz 2021 Cuma 09:46
Belediye’den yaşanan su kesintisiyle ilgili bilgilendirme   Nehir Gergin: “Keşan halkından özür dileriz”

HABER MERKEZİ

Saat 14.00 sıralarında arızanın bulunduğu alana gelen Gergin, çalışmalar hakkında bilgi verdi.

Belediye Başkan Yardımcıları Yakup Balcı, Nuran Uslu, Ali Ünal, Bülent Günsal ve Meclis Üyeleri Müslim Çekiç ve Sema Kılıç da Nehir Gergin’e eşlik etti.

GERGİN: “AYNI ARIZA TEKRARLAYINCA ONARIM SÜRESİ UZADI”

Yaşanan kesinti nedeniyle tüm Keşan halkından özür dileyen Gergin, “Çok hummalı bir çalışma yürüttük. Yaklaşık 6-7 metre derinlikle olan ve özelliğini kaybetmiş olan boruda arıza meydana geldi. Keşan’a su bu borudan geliyor. Metal boru olduğundan tamiratı zor. Plastik borularla ikinci bir hat oluşturarak su iletmek istedik. Bu seferde ilçemizin yüksek kesimlerine su ulaşmadı. Bu kez suyu kesip tamiratı yaptık. Çalışmalar bitmişken başka bir noktadan patlak yaşandı. Bu nedenle kesinti süresi uzadı. Yeni boru koyulsaydı sorunun çözüm süresi daha da uzayacaktı. Şu anda Keşan’ın bazı bölümlerine su ulaştı. Ancak yüksek yerlerde sıkıntı devam ediyor. Burada bir ihmal yoktur. Zaman içerisinde yıpranmış olan yerlerde arızalar çıkabilir. Burada personelimize fedakarca çalışmalarından ötürü teşekkür ederiz. Burada talihsizliğimiz arızanın 2.’ye tekrarlanması oldu. Yaşanan arızayı da en kısa sürede tamir etmek için çalıştık. Tüm imkanlarımızı seferber ettik. Aynı arıza tekrarlayınca onarım süresi uzadı. Burada ihmalden ziyade bir talihsizlik var. Bahanelere sığınmak yerine bir kez daha aynı sorun yaşanırsa ne yapacağımızın planlamasını yapıyoruz. Bundan da vatandaşımızın şüphesi olmasın. Ayrıca burada iş güvenliği konusunda da gereken önlemleri hızlıca aldık. Suyu Keşan’a götürmemiz çok önemli ama mesai arkadaşlarımızın da güvenliğini sağlamalıydık. Bu da ayrı bir işti” diye konuştu.

ÜNAL: “SABAH SAAT 06.00 SIRALARINDA ÇALIŞMALARI TAMAMLADIK”

Daha sonra söz alan Ünal ise, onarım çalışmaların akşam 23.00’ten sabah 07.00’a kadar sürdüğünü belirterek, “Yaklaşık 30 kişilik bir ekip çalıştı. Başta basit bir patlak gibi görünüyordu ancak hava basıncıyla birlikte daha büyük bir yarık haline geldi. 6 metrelik yedek 50’lik borumuzu yanımızda getirmiştik. Ancak değişime gitseydik bugün de Keşan’a su veremezdik. Bu yüzden tamir yolunu seçtik. Sabah saat 06.00 sıralarında çalışmaları tamamladık. Fakat baraj kapaklarını açtığımızda su çok milli geldi. Bu şekilde suyu şebekeye veremezdik. Suyun durulmasını bekledik. Arıtma havuzlarına da suyu alamazdık. Kesinti süresinin uzamasındaki en büyük neden bu. Şu anda depolarımız 4 seviyesinde doldu. Yüksek kesimlere de su oluşuyor” diye konuştu.

Ali Ünalın ardından yeniden söz alan Nehir Gergin, Keşan halkından bir kez daha özür diledi.

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol