KEŞAN

Meclis’in 2. oturumu bugün

Keşan Belediye Meclisi’nin Kasım ayı toplantısı ikinci oturumu bugün yapılacak. 4 Kasım’daki ilk oturumda ilgili komisyonlara havale edilen Keşan Belediyesi’nin 2022 yılı bütçesi ve performans raporları ile belediyenin 2022 yılında uygulayacağı vergi, harç ve ücret tarifeleri bu toplantıda ele alınacak.

Abone Ol

HÜSEYİN ÜNSAL YÜCEL

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu başkanlığında saat 15:00’te başlayacak toplantıda, Erikli’deki içme ve kullanma suyu yapım işi ile eski belediye binası yıkımı sırasında yaşananların da konuşulması bekleniyor.