Keşan Sağlık Müdürlüğü, hasta memnuniyetleri ziyaretleriyle ilgili açıklama yaptı.

Hizmet kalitesini arttırmak amacıyla hasta memnuniyeti odaklı ve bununla beraber kendi kendini geliştirmeye ve iyileştirmeye yönelik girişimlerin önem arz ettiği belirtilen açıklamada, İl ve İlçe Sağlık Müdürlüğü’nde görevli ekiplerin Devlet Hastaneleri ve 112 Acil Servislerden hizmet almış hastaları evlerinde ziyaret etmeye devam ettiği bildirildi.

Her hafta düzenli olarak yapılan hasta memnuniyeti ziyaretleri kapsamında Edirne İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Emrah Erten ve Keşan İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ergün Kurtar geçtiğimiz cumartesi günü Keşan’da, yakın zamanda hastane ve 112 Acil servislerden hizmet alan hastalara yönelik ev ziyaretlerinde bulunduğu kaydedilen açıklama şöyle: “Ziyaretlerde; taburcu olmuş olan hastalarla yüz yüze konuşarak, onları evlerinde ziyaret ederek, birebir görüşmeler esnasında kişilerin duygu ve düşüncelerini öğrenmek amacıyla hastalardan alınan memnuniyet ve şikâyetlere ait bildirimler ve hastanelerimizden memnun kalıp kalmadıkları konularında görüşülmüştür.

Tedavilerinin ardından Edirne İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Emrah Erten ve Keşan İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ergün Kurtar’ı evlerinde konuk eden hastalar ise genel olarak aldıkları hizmetlerden memnun olduklarını belirtmişlerdir.”