HABER MERKEZİ

Türkiye genelinde 104 AÖF bürosunun katıldığı toplantıda,  3 büro için hazırlanan “Hizmet Kalitesi” ödülünün birini, 2 bin öğrenciye hizmet veren AÖF Keşan Bürosu aldı. 

Hizmet kalitesi şu şekilde hesaplandı; verilen hizmetin müşteri beklentilerinin ne kadarını karşılayabildiğinin bir ölçüsü olan hizmet kalitesi, beş hizmet kalitesi boyutu ile Parasuraman, Berry ve Zeithamr tarafından geliştirilen SERVQUAL ölçeği ile belirlenmiştir. Hizmet kalitesi boyutlarını oluşturan ifadeler için öğrenciler görüşlerini belirtmişlerdir ve her büro hizmet sunduğu öğrenciler tarafından değerlendirilmiştir.  2017-2018 öğretim yılında online olarak öğrenci sayfasında yayınlanan hizmet kalitesi anketini Keşan bürosundan hizmet alan 82 öğrenci yanıtlamıştır. Verilerin analizi sonucunda ortalama puanı 4,082 olarak sonuçlandı. 

Ödülü, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Avni Barış Baraz’dan alan AÖF Keşan Büro Yöneticisi Mehmet Çaylak, ödülü Keşan bürosuna takdim eden Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yöneticilerine teşekkür etti.