Keşan Kaymakamı Aziz Mercan, 2025/2026 Eğitim Öğretim Yılının sona ermesi nedeniyle yazılı bir açıklama yaptı.
Mercan’ın açıklaması şöyle;
“Sevgili Öğrenciler, bir eğitim-öğretim yılını daha azim, emek ve kararlılıkla tamamlayarak yaz tatiline ulaşmanın mutluluğunu yaşıyorsunuz. Aldığınız karne, yalnızca derslerdeki başarınızı değil; yıl boyunca gösterdiğiniz gayreti, sabrı ve gelişiminizi de yansıtmaktadır.
Bugün elde ettiğiniz sonuç ne olursa olsun, önemli olan öğrenme yolculuğunuzdan vazgeçmeden, her yeni güne umut ve hedeflerle devam edebilmenizdir. Başarı; emekle, azimle ve yılmadan çalışmakla kazanılır.
Yaz tatilini dinlenerek, bol bol kitap okuyarak, yeni bilgiler öğrenerek, spor ve sanat faaliyetleriyle ilgilenerek, aileniz ve sevdiklerinizle kaliteli zaman geçirerek değerlendirmenizi temenni ederim. Unutmayın ki güzel anılarla geçen verimli bir tatil, yeni eğitim-öğretim yılına daha güçlü başlamanın en önemli adımıdır.
Bu vesileyle, geleceğimizin mimarı olan kıymetli öğretmenlerimize özverili çalışmaları için, çocuklarımızın her zaman yanında olan değerli velilerimize destekleri için teşekkür ediyor; tüm öğrencilerimizi göstermiş oldukları gayretlerinden dolayı tebrik ediyorum.
Hepinize sağlık, mutluluk ve başarı dolu, güzel anılar biriktireceğiniz bir yaz tatili diliyorum.”




