Cumhur İttifakı-AK Parti Keşan Belediye Başkan Adayı Mustafa Helvacıoğlu, mahalle mitinglerine Aşağı Zaferiye Mahallesi’nde devam etti. Geçtiğimiz Çarşamba akşamı 22.15 sıralarında başlayan mitinge; Cumhur İttifakı Belediye Başkan Adayı Mustafa Helvacıoğlu, AK Parti Keşan İlçe Başkanı Gürcan Kılınç, MHP İlçe Başkanı Adnan İnan, siyasi parti temsilcileri, belediye meclis üyesi adayları, partililer ve çok sayıda vatandaş katıldı.

“1 NİSAN’DA NEREDE KALMIŞTIK DİYECEĞİZ”

Mitingde konuşan Kılınç, 5 yılda Keşan’a çok iyi hizmetler getirdiklerini belirterek, “Cumhur İttifakı olarak çok çalıştık. 2010 yılının Keşan’ını devir aldık. 2029 için bir 5 yıl daha destek istiyoruz. Halkımızın teveccühü ile 31 Mart’ta Keşan’ı il seviyesine getirmek istiyoruz. Yollarımız, kaldırımlarımız, altyapımız, kapalı yüzme havuzumuz, halı sahalarımız, parklarımız ve müzemizle Keşan il olmayı hak ediyor. Cumhur İttifakı olarak gece gündüz demeden çalışıyoruz. 1 Nisan’da iktidar değişmeyecek. Bu yerel bir seçim, iktidar değişmeyecek. O yüzden Başkanımız Helvacıoğlu çok çalışıyor biz de arkasındayız. Sizlerin de teveccühü ile 1 Nisan’da nerede kalmıştık diyeceğiz. Hız kesme Keşan diyoruz, ikinci yarıya hazırız” dedi.

“KEŞAN’IN YÜKSELME DÖNEMİNDE DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZ”

İki otomobil çarpıştı İki otomobil çarpıştı

Daha sonra söz alan İnan, şöyle dedi: “Keşan’ın için bırakın taşın altına elimizi koymaya, gövdemizi koymaya hazırız. Cumhur İttifakı olarak yaptıklarımızı görüyorsunuz. Keşan’ın yükselme döneminde desteklerinizi bekliyoruz.”

“KEŞAN’I SEVİYORSAN GÖNÜLDEN ÇALIŞACAKSIN”

Miting Mustafa Helvacıoğlu’nun konuşmasıyla sürdü. “Mitinge katılımı gördükten sonra ‘Hayırlı Olsun’ dedim kendi kendime’ diye belirten Helvacıoğlu, “Bu akşam 3. mitingimizi yapıyoruz. Yenimescit Mahallemizde iftar yaptık, müzemizi ziyaret ettik ve ardından mitinge geldik. 3. günde müzemizi 25 bin kişi ziyaret etti. Keşan’ın geçmiş ve geleceği arasında köprü kuran bir eser kazandırdık. 40 yıllık stadyumu yeniledik. Toz içindeydi, çürümüş, boyasız, zemini bakımsız, tribünler bozulmuş. Şimdi Trakya’nın en güzel stadını yaptık. 11 mahalleye 21 semt sahası yaptık. Laf olsun diye 4-5 tane semt sahası yapılmıştı, telleri çalınmış, bakımsız semt sahaları. Araç sayısını 2’ye katladık. 65 hibe araç aldık. Bir araç daha gelecek, Ambulans. Hasta nakil aracı. Pazartesi gününe yetişir. Benim sponsorum halk, millet, Aşağı Zaferiye. Yeni çarşılar yaptık. Dertleri Kılıçköy’ü mahalle yapmak. Neden, bilmiyorum. Geldiklerinde sorun. 3 dönem belediye başkanlığı yaptın yeter. 26 tane temalı park yapacaksın, araç sayısını ikiye katlayacaksın, modern sanayi sitesi dertleri değil. Köylerden insan taşıyorlar. Keşan’ı seviyorsan gönülden çalışacaksın. 70 kilometre yol, 100 kilometre kaldırım yaptık. Bir gurbetçi vatandaşımız geçtiğimiz dönemde Keşan’ı geldiğinde ’10 yıldır geliyorum aynı çukur duyuyor’ demişti. O gün çukur, çöp, çukur kalmayacağına dair söz vermiştim” şeklinde konuştu.

“BUNLARI BİZ YAPACAĞIZ”

Mustafa Helvacıoğlu, “Cumhurbaşkanımızın, Bakanlarımızın, Milletvekilimizin desteği. Bu hafta sonu 3 bakan daha gelecek. Bizi yalnız bırakmıyorlar. Yapacaklarımızı planladık. İl olabilecek Keşan için 12 proje hazırlamışlar. O da bizim yaptıklarımızı değiştireceklermiş. Yeni bir şey yok. Bizim enerjimiz düşmeyecek. Cenazelerden düğünlere, doğum günlerine kadar yanınızda oldum. Ben çok çalıştım çok. Mütevazi olmayacağım. Vaktimi çalışarak geçirdim. 5 yılda 60 meclis yaparız ve bu 60 meclisin hepsine katıldım. İşin başında oldum. Rakip belediye başkan adayı 60 meclisten 47’sine katılmamış. Olmaz böyle bir şey. Meclis yapısı bizden değildi. Seçilen meclis iyi şeyler, güzel şeyler yapalım dediğimizde ‘Hayır’ dedi. Cenazeme müdürlüğü binamızı açtık. Dönemimizde en iyi cenaze hizmetlerini gerçekleştirdik. Biz omuz olduk, gözyaşı olduk, ağlayan olduk. Gitmediğim cenaze yok. Şov yapıyorsun dediler bana. Şov mov değil insanlık bu. Kimsenin cenazesini yerde bırakmadık. Cumhuriyet Meydanı’mızı, müzemizi, kavşaklarımızı sayamadığım birçok hizmeti yaptık. Sıra ara sokaklarımıza geldi. Belediye akrabalarla dolmuş. Başkanın sadece 17 akrabası vardı. 1 tane akrabamı görün istifa ederim. Meclis üyelerimin, il genel meclis üyelerimin, parti yöneticilerimin bir tane yakınını göremezsiniz. Aşağı Zaferiye de stadı yeniledik, Salı Pazarı’nı yoldan kurtardık, cadde ve sokakları saymıyorum bile, metruk yapıların yıkımı, semt sahaları, temalı parklar, hayır çeşmeleri. Yeni projelerimizin arasında Aşağı Zaferiye’ye 8 park daha, yollar var. İnşaatlar var diye ikinci yarıya bıraktık. Yeni gelişen bölgeleri sıraya aldık. Yaparsak biz yaparız, Cumhur İttifakı yapar. 2 dönem yola çıktım ve hayatımda seçim kaybetmedim. Ben hizmet için geliyorum. Belediyenin bir kuruşunu çarçur ettirmem. Makam odasının 7 aylık masrafıyla artı çarşıyı yaptık. Aşağı Zaferiye sakinlerim merak etmesin, ara sokaklar pırıl pırıl olacak, bisiklet parkı, yuvam park spor alanı, Ahmet Gücüyener parkı, 80’ler parkı, bisiklet parkı, Anafartalar Caddesi, stadyumda elektrik üretimi, trafiksiz çocuk sokaklar, cami bahçeleri ve okul bahçelerinin yenilenmesi, sokak aydınlatmaları, bütün parklara kameralar kuracağız, hayır çeşmelerin sayısı artacak. Bankalar caddesi, Alparslan Türkeş Meydanı, Eski Gelibolu Caddesi, Şehitlik Parkı, eski belediye binası, eski itfaiye alanında giyim pazarı. 6 büyük proje. Bunları biz yapacağız. Ben ustalık dönemine geçiyorum. 2 dönem hizmet ettikten sonra belediye başkanlığı görevime son vereceğim. Allah hakkımızda hayırlısını versin” şeklinde konuştu.