Keşan TSO MTAL’de mezuniyet gururu: Geleceğin sağlıkçıları yolcu edildi
Keşan Ticaret ve Sanayi Odası Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde (TSO MTAL) 2026 yılı mezuniyet töreni, öğrencilerin ve ailelerin yoğun katılımıyla büyük bir coşku içinde gerçekleştirildi. Keşan İlçe Millî Eğitim Müdürü Sercan Kemik, törende yaptığı konuşmada geleceğin sağlık çalışanlarına seslenerek, "Bilgi, vicdan ve merhametle ülkemize hizmet edeceksiniz" dedi.
Keşan Ticaret ve Sanayi Odası Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, 2026 mezunlarını muhteşem bir törenle uğurladı. Okul bahçesinde düzenlenen ve adeta bir şölen havasında geçen programa; Keşan İlçe Millî Eğitim Müdürü Sercan Kemik, okul idarecileri, öğretmenler, mezun öğrenciler ve çok sayıda aile katıldı.
İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ KEMİK: "GELECEĞİN SAĞLIK ÇALIŞANLARINA İNANCIMIZ TAM"
Törende mezun olan öğrencilere hitaben anlamlı bir konuşma gerçekleştiren Keşan İlçe Millî Eğitim Müdürü Sercan Kemik, gençleri ve ailelerini tebrik etti. Sağlık sektöründe görev alacak gençlerin omuzlarındaki sorumluluğun büyüklüğüne dikkat çeken Kemik, şunları söyledi:
"Bugün buradan mezun olan her bir gencimiz, geleceğin sağlık çalışanı olarak çok önemli birer sorumluluk üstleniyor. Sağlık alanında görev yapacak gençlerimizin; aldıkları nitelikli eğitimi bilgi, vicdan ve merhametle harmanlayarak ülkemize en iyi şekilde hizmet edeceklerine olan inancımız tamdır. Yolunuz ve bahtınız açık olsun."
OKUL BİRİNCİSİNE PLAKET VE ÖDÜL
Konuşmaların ardından program, başarı sıralamasında dereceye giren öğrencilerin ödüllendirilmesiyle devam etti. Okulu birincilikle bitiren öğrenci, sergilediği üstün başarıdan dolayı tebrik edilerek ödüllendirildi. Okul birincisine plaket ve hediyeleri, İlçe Millî Eğitim Müdürü Sercan Kemik tarafından takdim edildi. Duygusal anların yaşandığı plaket töreninde aileler de çocuklarının gururuna ortak oldu.
Tören, mezun olan tüm öğrencilerin sahneye davet edilmesi, diplomalarını almaları ve keplerini coşkuyla havaya fırlatmalarıyla sona erdi.
Okul yönetimi ve öğretmenler de yayımladıkları mesajda; mezun olan tüm öğrencileri kutlayarak, eğitim hayatlarında emeği geçen tüm eğitimcilere ve velilere teşekkür etti; gençlere sağlık, başarı ve mutluluk dolu bir gelecek diledi.





