Arkadaşlarıyla birlikte bir kahvehaneye giden Eski Keşan Belediye Başkan Yardımcısı Sabri Küçükkarakaş, daha sonra hava almak için dışarıya çıktığı sırada fenalaştı. Arkadaşlarının çağırdığı ambulansla Keşan Devlet Hastanesi’ne kaldırılan Küçükkarakaş’ın mide kanaması geçirdiği öğrenildi. Sabri Küçükkarakaş, buradaki ilk müdahalesinin ardından Edirne’de bulunan Tıp Fakültesi Hastanesi’ne sevk edildi. Medya Keşan Gazetesi olarak Sabri Küçükkarakaş’a acil şifalar dileriz.
Sabri Küçükkarakaş, mide kanaması geçirdi
Edirne’de bulunan Tıp Fakültesi Hastanesi’ne sevk edildi
Eski Keşan Belediye Başkan Yardımcısı Sabri Küçükkarakaş, önceki akşam rahatsızlanarak, mide kanaması geçirdi.
Bunlar da ilginizi çekebilir