<strong style="font-family: Tahoma; line-height: 18px; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px;">182’yi aramayana randevu da yok, tedavi de yok</strong> <p style="margin: 0px; padding: 5px 0px; border: 0px; outline: 0px; line-height: 18px; font-family: Tahoma;">Keşan Devlet Hastanesi’nde, Merkezi Hastane Randevu Sistemi’nin (MHRS) ilk uygulaması Diş Ünitesi’nde başladı. Artık buradan hizmet almak isteyen vatandaşlar, önce<strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px;"> </strong>Merkezi Hastane Randevu MHRS’nin <strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px;">182</strong> numaralı çağrı merkezini arayarak randevu almak zorunda. Bunun dışında acil vakalar hariç hiçbir şekilde hizmet verilmeyecek.</p> <p style="margin: 0px; padding: 5px 0px; border: 0px; outline: 0px; line-height: 18px; font-family: Tahoma;">Devlet hastanelerinde daha iyi bir kaynak planlanması yapılmasını, vatandaş, hasta memnuniyetinin artırılmasını, hastanelerde kuyrukların azaltılmasını amaçlayan bu yeni uygulamanın sonuçları kamuoyu tarafından merakla bekleniyor.</p> <p style="margin: 0px; padding: 5px 0px; border: 0px; outline: 0px; line-height: 18px; font-family: Tahoma;">Yeni sistemi deneyerek Keşan Devlet Hastanesi Diş Ünitesi’ne gelen vatandaşlar, erken tarihe randevu alamamaktan ve <strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px;">182</strong>araması için ödedikleri ve en az <strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px;">4</strong> TL tutan masraftan yakındılar.</p>