KEŞAN

Yukarı Zaferiye Mahallesi Muhtarlığı’nın yeni yeri hazırlandı

Yukarı Zaferiye Mahallesi muhtarlık binasının taşınacağı eski devlet hastanesi otoparkındaki yerde altyapı çalışmaları tamamlandı.

Abone Ol

HÜSEYİN ÜNSAL YÜCEL

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, muhtarlık binasının yapılacağı yerde incelemede bulundu. Helvacıoğlu, “Yukarı Zaferiye Mahallesi Muhtarlığımızın yeni yerinin altyapısı tamamlandı. Mahallesine yakışan çok güzel bir muhtarlık düzenlemesi ile kısa zaman sonra sizlerle olacak. Vatandaşımız düzenlememiz ile muhtarlık hizmetlerini mahallesinde alacak” dedi.