TREPAŞ, müşteri memnuniyetini ölçecek

HABER MERKEZİ

TREPAŞ, müşteri memnuniyetini ölçecek

HABER MERKEZİ

08 Nisan 2017 Cumartesi 00:05
TREPAŞ, müşteri memnuniyetini ölçecek

TREPAŞ, müşterilerinin nezdinde hizmetin kalitesini ölçümlemek ve değerlendirme yapmak amacıyla devreye aldığı “Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi”ni Trakya’da bulunan Müşteri Hizmetleri Merkezlerine kurdu.

TREPAŞ Müşteri Hizmetleri Müdürü Nihat Ülkücü yaptığı açıklamada, müşteri memnuniyetinin en önemli gündem maddeleri olduğunun ifade ederek, Trakya’daki tüm müşterilere yönelik sağlanan hizmeti en üst seviyeye ulaştırmak için çalıştıklarını söyledi.

Ülkücü, şöyle konuştu: “Buradaki amacımız, verdiğimiz hizmetin kalitesini müşterilerimiz gözünden görmek ve ölçümlemek olacak. Ölçüm cihazlarımızdan aldığımız sonuçlar da uzman ekiplerimiz tarafından incelenerek müşteriye en iyi çözümü ulaştırmayı hedefliyoruz.”

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol