Alo 153 Çözüm Masası, gelen 13 bin 130 çağrıyı cevaplandırdı

Keşan Belediyesi Alo 153 Çözüm Masası, 2021 yılında toplam yaklaşık 13 bin 130 çağrıya cevap vererek, vatandaştan gelen istek, talep ve şikayetlere çözüm üretti.

Alo 153 Çözüm Masası, gelen 13 bin 130 çağrıyı cevaplandırdı

Keşan Belediyesi Alo 153 Çözüm Masası, 2021 yılında toplam yaklaşık 13 bin 130 çağrıya cevap vererek, vatandaştan gelen istek, talep ve şikayetlere çözüm üretti.

Medya Keşan
Medya Keşan
06 Ocak 2022 Perşembe 09:38
Alo 153 Çözüm Masası, gelen 13 bin 130 çağrıyı cevaplandırdı

HABER MERKEZİ

Keşan Belediyesi Alo 153 Çözüm Masası, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen soruların cevaplandırılması adına 7 gün 24 saat boyunca başvuruları anında değerlendiriyor.

Çözüm Masası tarafından 2021 yılında 13 bin 130 çağrıya cevap verildi. İletişim merkezi, birebir telefon görüşmelerinin yanı sıra whatsapp hattından gelen talepleri de kayıtlara alıyor. Keşanlıların hayatını kolaylaştırmak için kurulan Çözüm Masası sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, her türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar.

Ayrıca Keşan Belediyesi hizmet binasında faaliyet gösteren Çözüm Masası birimini vatandaşlar ziyaret ederek, istek, şikayet ve taleplerini iletebiliyor.

Konu hakkında bilgi veren Bilgi İşlem Müdürü Yasin Paçaman, Çözüm Masası’nın 7/24 hizmete devam ettiğinin altını çizerek, “Çözüm Merkezi ile birlikte vatandaşlarımız birim birim gezmekten kurtuldu. Çözüm Masamız, hizmeti vatandaşın ayağına götürerek, vatandaşın zaman kaybetmesini önlüyor, güvenilir ve kolay ulaşabilir bir yönetim anlayışını hakim kıldı. Konusunda uzman personelimiz ile Çözüm Masası, vatandaşımızın tüm işlemlerini çok kısa sürede sonuca ulaştıran, o anda çözüm üreten bir anlayış ile hizmet veriyor. Vatandaşlarımız 7/24 çözüm masamıza ulaşarak, çözüme giden en kısa yolu bulabilir” dedi.

Çözüm masasına 2021 yılında 13 bin 130 çağrıya cevap verdiğini dile getiren Paçaman, “Personelimiz fedakarca çalışmaya devam ediyor. Gelen şikayetlerin müdürlüklerimizin dağılımına bakınca, Bilgi İşlem Müdürlüğü 14, Destek Hizmetleri Müdürlüğü 9, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü 52, Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü 4 bin 315, Veteriner Hizmetleri Müdürlüğü 1766, Mali Hizmetler Müdürlüğü 2, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü 2612, Zabıta Müdürlüğü 920, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü 46, Fen İşleri Müdürlüğü 1440, Temizlik İşleri Müdürlüğü 1522, İtfaiye Müdürlüğü 163, Çevre Müdürlüğü 230, parkomat hizmetleri 39. Yazı İşleri Müdürlüğümüze, İnsan Kaynakları Müdürlüğümüz ve Hukuk İşleri Müdürlüğümüz ile ilgili talep gelmemiş” diye konuştu.

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol