Telekomünikasyon Kurumsal Çağrı Merkezi’nde 25 kişi işe başladı

Keşan Belediyesi İŞKUR Hizmet Noktası işbirliğinde Telekomünikasyon Kurumsal Çağrı Merkezi’nde 25 kişi iş başı yaptı.

Telekomünikasyon Kurumsal Çağrı Merkezi’nde 25 kişi işe başladı

Keşan Belediyesi İŞKUR Hizmet Noktası işbirliğinde Telekomünikasyon Kurumsal Çağrı Merkezi’nde 25 kişi iş başı yaptı.

Medya Keşan
Medya Keşan
16 Aralık 2021 Perşembe 09:15
Telekomünikasyon Kurumsal Çağrı Merkezi’nde 25 kişi işe başladı

HABER MERKEZİ

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Keşan Belediyesi İŞKUR Hizmet Noktası işbirliğinde çalışmalarına başlayan kurumsal çağrı merkezimizle söz verdiğimiz gibi şehrimizde istihdam olanaklarını artırıyoruz. Çağrı merkezinin 3. tur alımları ile 35 kişiye daha istihdam olanağı sağlayacağız. Vatandaşlarımızın refahını artırmak ve şehrimizin vizyonunu geliştirmek için kurumsal işbirliklerine büyük önem veriyoruz” dedi.

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol