BÜLENT SAYLAM

Ankette Borsanın genel değerlendirilmesi, faaliyetleri ve hizmetleri hakkındaki görüş ve beklentiler ile Borsanın güçlü ve zayıf yönlerine ilişkin görüşler bulunuyor.

ÜYE MEMNUNİYET ODAKLI HİZMET ANLAYIŞI

Dış paydaş (Kurumdan etkilenen veya kurumu etkileyen kurum dışındaki kişi, grup veya kurum/kuruluşlar) anket formuyla beraber ekte bulunan Keşan TB Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Kaymaz’ın yazılı açıklamada, Keşan TB’nin kurulduğu günden bugüne dek üye memnuniyet odaklı hizmet anlayışıyla 5174 sayılı kanun çerçevesinde faaliyetlerine devam ettiğini ve günün değişen ihtiyaçlarına paralel olarak sürekli kendini yenilemekte olduğunu ifade etti

AKREDİTE BORSA

Kaymaz, bu kapsamda Borsalarda sunulan hizmet türlerinin genişletilmesini, hizmet kalitesinin iyileştirilmesini amaçlayan Akreditasyon Sisteminin Keşan TB’de 2016 yılından itibaren uygulanmaya başlandığını belirtti. 2018 yılında ise bu çalışmalarının karşılığını bağımsız denetim kuruluşları tarafından denetlenerek TOBB (Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği) nezdinde “Akredite Borsa” statüsü kazanarak çalışmalarına devam ettiklerini kaydetti.

4 EYLÜL 2020’YE KADAR ANKET BORSAYA İLETİLECEK

Kaymaz anketin içeriği ile ilgili olarak da şu ifadelere yer verdi: “Borsamızın genel değerlendirilmesini, faaliyetlerimiz ve hizmetlerimiz hakkındaki görüş ve beklentileriniz ile Borsamızın güçlü ve zayıf yönlerine ilişkin görüşlerinizi ifade edebileceğiniz anket, hizmetlerimizin şekillendirilmesinde ve 2021-2024 yıllarını kapsayan stratejik plan çalışmasında kullanılacaktır. Yazımız ekinde sunmuş olduğumuz paydaş anketinin doldurularak 04/09/2020 saat 17:00'ye kadar Borsamıza iletilmesini talep etmekteyiz. (Anketi [email protected] adresine mail olarak da gönderebilirsiniz.)