Dün saat 11.00’de Keşan TSO Yönetim Kurulu Toplantı Salonu’nda; Keşan TSO Yönetim Kurulu Başkanıo Mustafa Helvacıoğlu, Genç Girişimciler Komitesi Yönetim Kurulu Başkanı Olgaç Çelik ve yönetim kurulu üyesi Kadir Mutaf’ın da katılımıyla yapılan basın açıklamasında, 15-16-17 Mart tarihlerinde Keşan’daki işletmelerde indirimli alışveriş imkanı sağlayacak organizasyonda devam eden çalışmalar hakkında bilgi verildi.

 

TİTİZ BİR ÇALIŞMA YAPMAK İSTİYORUZ

Keşan TSO Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, toplantıda yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Geçtiğimiz cuma günü yaptığımız kampanyanın basın tanıtımından bu yana esnafımızdan yoğun bir ilgi ile karşılaştık. Bu organizasyon Keşan’da ilk denememiz olduğu için sorunları en aza indirerek titiz bir çalışma yapmak istiyoruz. Kampanya tecrübe edinmemiz açısından büyük bir önem taşımaktadır. Biz bu kampanyamız süresince gelen tüm müşterilerimize misafir gözüyle bakıp ona göre davranmalıyız. Özellikle kampanya süresince fiyatlarda gerçek indirim yapmalarını tüm esnafımızdan rica ediyoruz.  

SLAGONUMUZ “AÇIK ETİKETLİ MAĞAZALAR” OLDU

Kampanyamıza geçtiğimiz cuma gününden bu yana 150 esnafımız başvurdu. Bizim bu kampanyada bu hedefimiz 300 başvurudur. Biz bütün esnafımızın bu kampanyaya katılmasını bekliyoruz. Bu kampanyamızda kesinlikle sektör ayrımı yapmadık. Her sektör kampanyamıza katılabilir ve bu indirim zincirine ortak olabilir. Daha önce yaptığımız açıklamada Kırmızı Etiketli Ürünler adı altında bu kampanyamızı yapacağımızı bildirmiştik. Biz bu sloganda değişiklik yaptık ve artık sloganımız Açık Etiketli Mağazalar oldu. Bu sloganın değişmesindeki en büyük etkenimizde esnafımızın kapısının hep açık olmasını arzu etmemizdir.”

GÜVENLİK SORUNUMUZ OLMAZ

Kış sezonundan çıkan esnafın böyle bir kampanyaya ihtiyaç duyduğunu ve 6 aylık kış sezonunun yorgunluğunun ardından bu kampanyanın büyük bir rahatlama sağlatacağını da vurgulayan Helvacıoğlu, “Bu kampanya ile esnafımızın elinde kalan bütün sezon mallarının biteceğini düşünüyorum. Biz esnafımıza yaptığımız ziyaretlerde de çok olumlu görüşler aldık. Bu kampanya Keşan için bir sınav olacaktır. Keşan Emniyet Müdürlüğü ve Keşan Belediyesi Zabıta ekipleri ile görüşüp gerekli olan güvenlik tedbirleri için de talepte bulunacağız. Zaten esnafımız ve çalışanları da birer güvenlik görevlisi gibi çalışarak herkes kendi işyerinde tedbirlerini alacaktır” dedi.

 

ŞİMDİLİK 3 GÜN YETERLİ

 

Gazetecilerin kampanyanın 1 haftaya ya da daha uzun bir süreye yayılması daha başarılı olmaz mıydı? sorusunu cevaplandıran Helvacıoğlu,Kampanyamızın ilk defa yapılması ve kontrol altına alabilmemiz açısından şimdilik 3 gün olmasını yaptığımız toplantılar sonucunda kararlaştırdık. Kampanyanın Eylül-Ekim aylarında yapacağımız 2. ayağında hem çekilişlerimiz olacak hem de kampanya süresi uzayacaktır. Biz bu öncü kampanyamızda verimliliği ve katılımı görerek 2. ayağına ona göre planlar yapacağız. Yaz aylarında Keşan’ın zaten zirve yapan bir ticareti mevcuttur. Biz bu indirim kampanyası için en uygun zamanın bu zaman olduğunu düşünüyoruz.

KEŞAN BÜYÜK BİR ALIŞ VERİŞ MERKEZİ OLACAK

 

Esnafımız bu kampanya alışkanlığını yavaş yavaş benimseyecek ve kendi kampanyalarını kendi kendine yapmayı da öğrenecektir. Yeter ki esnafımız kampanyalarda yaşanan verimin farkına varsın. Esnafımız bu kampanya ile Keşan’ın büyük bir çarşı alışveriş merkezi haline geldiğini görecektir. Keşan bu kampanya ile ticaret için ortak hareket etmeyi öğrenecektir. Aksi takdirde Keşan esnafı güme gitmektedir. Biz sivil toplum örgütleri olarak esnafımıza öncü olmak zorundayız.