SONGÜL KONAR

Bölge açısından çok verimli bir fuar geçirdiklerini söyleyen İşçimen, “Trakya Kalkınma Ajansı’nın bünyesinde katıldık. Keşan olarak Ticaret Odası üyeleri ve bölgedeki turizm işletmelerini oraya götürdük. Özellikle bölgemizdeki çoğu otel ‘tatil sepeti’ bünyesine girmek üzere şu anda, anlaşmalar yapıldı. Bölgemizin pirincini, Enez’in tarihini ve turizmini, Erikli’nin dinlence ve spor turizmini tanıttık. Bu yıl daha hareketli olacağını düşünüyoruz. Birde Uzak Doğu’dan taleplerimiz oldu. Çin ve Japon turistlerin İstanbul’a yakın bölgelerde yer aradıklarını duyduk, onlarla görüşmeler yaptık. Tahmin ediyorum. 2019 yazı biz de daha hareketli geçecek.” dedi.

“YÖRESEL ÜRÜNLERİ TANITMAYA ÖZEN GÖSTERDİK”

Bocuk ekibinin yoğun ilgi gördüğünü ifade eden Mustafa İşçimen,“Onun dışında Kırkpınar Güreşler, halk dansları da büyük ilgi gördü. Yöresel ürünleri tanıtmaya özen gösterdik. Giden bütün arkadaşlarımız, fuardan memnun kaldı.” şeklinde konuştu.

“TALEP OLMADAN ARZ OLMAZ”

Önümüzdeki yıl yapılacak olan fuara daha profesyonel, daha dikkatli hazırlanmaya karar verdiklerini vurgulayan İşçimen, sözlerini şöyle sonlandırdı: “Gelecek yıl için çalışmalara daha şimdiden başladık. Talep olmadan arz olmaz. Eskiden arz yaratılıp, talep aranıyordu. Şimdi talep var, biz arz yaratmalıyız. Bize ‘alt yapı olmadan neden bu kadar tanıtım yapıyorsunuz?’ diyorlar ama Bodrum’u düşünelim. Yıllar önce insanlar Bodrum’a gittiğinde alt yapı mı vardı, hayır. O kadar çok talep arttı ki bu sefer ona göre alt yapı düzenlendi. Biz de de böyle olacak gibi gözüküyor.”