Nurettin Alparslan: “Vatandaşlarımız her türlü şikayetini Hasta Hakları birimimize bildirebilir”

Keşan Devlet Hastanesi Yöneticisi Uzm. Dr. Nurettin Alparslan, gazetemizin 14 Şubat 2013 Perşembe günkü sayısındaki “Sizin Kürsünüz” köşesinde Keşan Devlet Hastanesi ile ilgili olarak yer alan habere ilişkin dün bir açıklama yaparak, söz konusu yakınmaların tamamen vatandaşın bilinçsiz olarak davranmasından kaynaklandığını söyledi.

Nurettin Alparslan: “Vatandaşlarımız her türlü şikayetini Hasta Hakları birimimize bildirebilir”

Keşan Devlet Hastanesi Yöneticisi Uzm. Dr. Nurettin Alparslan, gazetemizin 14 Şubat 2013 Perşembe günkü sayısındaki “Sizin Kürsünüz” köşesinde Keşan Devlet Hastanesi ile ilgili olarak yer alan habere ilişkin dün bir açıklama yaparak, söz konusu yakınmaların tamamen vatandaşın bilinçsiz olarak davranmasından kaynaklandığını söyledi.

20 Şubat 2013 Çarşamba 00:44
Nurettin Alparslan:  “Vatandaşlarımız her türlü şikayetini Hasta Hakları birimimize bildirebilir”
 Keşan Devlet Hastanesi’nin her türlü imkanı ve personeli ile vatandaşlarımızın hizmetinde olduğunu ve karşılaşılan her türlü soruna bir çözüm bulma gayreti içinde olduklarını kaydeden Alparslan:  muhabirimize yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Gazetenizin “Sizin Kürsünüz” bölümünde yer alan konu ile ilgili gerekli araştırma yapılmış ve en olumlu şekilde sonuçlandırılmıştır.  Hastanemizde bu ve bunun gibi karşılaşılan sorunlar maalesef vatandaşlarımızın bilinçsizliğinden kaynaklanmaktadır. Hastanemizin Hasta Hakları denilen bir birimi var. Olumsuz bir durumla karşılaştıklarını sanan vatandaşlarımız her zaman hastanemizin bu birimine müracaat ederek haklarını arayabilirler. Eğer burada aradıkları haklarına kavuşamadıklarına inanıyorlarsa o zaman da hastane yöneticisi olarak bizler varız. Karşılaştıkları sorunları bize iletebilirler. Bizim hizmet anlayışımızda çözülemeyecek diye bir sorun yoktur. Durum neyse gerektiği gibi değerlendirilir ve en uygun olan şekliyle çözümlenir.”  

Gazetemize açıklamada bulunan vatandaş ve eşiyle ilgili gerekli araştırmaları yaptıklarını da kaydeden Alparslan, ”Hasta koğuşlarında mutlaka bayan refakatçi olacak diye bir şey yok.  Ancak o gün için çocuk servisinin o bölümü erkek bir refakatçinin kalması için uygun olmayabilir. Bu gibi konularda hep birlikte anlayışlı olmaya ihtiyaç var. Nöbetçi hemşire uygun görmemiş ve bu kararı vermiş olabilir ama, hasta sahibi İnsan Hakları birimimize veya hastane yönetimine müracaat etseydi bu konuda mutlaka bir çözüm bulunurdu.  Refakatçi olarak kaldığı için işinden olduğu belirtilen bayana gerekirse rapor verilebilirdi” dedi.

Uzm. Dr. Nurettin Alparslan, Tıp Fakültesi’nde verilen ilacın Keşan’daki hastanelerde yazdırılamadığına ilişkin okur şikayetiyle ilgili olarak da, “Bir başka yerde, bir başka hekim tarafından bir ilaç uygun görülmüş olabilir. Ancak, hiçbir doktor, söz konusu hastayı kendi kaydına alıp kendisi muayene etmeden ilaç yazmaz. Durum bundan ibarettir” şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 20.02.2013 00:47
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol