MEHMET AYTAÇ
TREPAŞ Alacak Yönetimi ve İşletmeler Direktörü S.Burak Savaş, son zamanlarda vitrininde TREPAŞ yetkili veznesi yazan, camında TREPAŞ logosu bulunan bazı işyerlerinde fatura tahsilat işlemleri yapıldığı, bu işlemler sırasında da abonelerden hizmet, işlem ve komisyon bedelleri vb. adı altında ilave ücretler tahsil edildiğine dair şikayetler aldıklarını kaydetti. Konuyla ilgili olarak bir açıklama yapan S. Burak Savaş, vatandaşları ve abonelerine şu uyarılarda bulundu: “TREPAŞ fatura tahsilatları sadece TREPAŞ tabelalı yetkili veznelerde, PTT, banka şubelerinde, Şok marketlerde, Migros marketlerde, Türk Telekom ve Turkcell bayilerinde tamamen ücretsiz yapılmaktadır. Bu tahsilat kanallarının hiçbirinden fatura bedeli haricinde herhangi bir ilave masraf alınmamaktadır. Kurumumuzla resmi anlaşması bulunan hiçbir ödeme noktasında fatura bedeli haricinde ilave ücret alınmaz. Şayet fatura bedeli dışında ilave bir ücret talep ediyorsa bu durumda kurumumuz ile resmi anlaşması olmayan, tarafımızdan yetkilendirilmemiş bir noktadan ödeme yapıldığı anlamına gelir.
Söz konusu yetkisiz ödeme kanallarından yapılan ödemelerden kaynaklanan başta elektrik kesimi, gecikme faizi olmak üzere herhangi bir mağduriyet yaşanması durumunda TREPAŞ bu konuda hiçbir sorumluluk üstlenmeyecektir. Herhangi bir mağduriyet yaşanmaması için TREPAŞ resmi ödeme kanalları dışındaki noktalardan ödeme yapılmaması önemle rica olunur. Resmi veznelerimizin iletişim bilgilerine www.trepas.com.tr web sitemizden veya 444 88 35 no’lu çağrı merkezimizden ulaşabilirsiniz.”