HÜSEYİN ÜNSAL YÜCEL

Trakya Üniversitesi ve sektörünün önde gelen firmalarından Kampüs Giyim iş birliğinde hayata geçirilen ve başta tişört, sweatshirt, mug gibi onlarca farklı ürünün yer aldığı e-mağaza, Trakya Üniversitesi öğrencilerinin, mezunlarının ve çalışanlarının hizmetine sunuldu. 

Hayata geçirdikleri projelerle birden çok alana dokunmayı hedeflediklerini belirten Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Öğr. Gör. Burak İşçimen, hayata geçirdikleri yeni proje ile hem kurumsal kimlik çalışmalarında büyük bir eksikliği giderdiklerine hem de 'Bir öğrencide sen okut' kampanyasına önemli bir katkı sunacaklarını belirterek, “92 öğrenci topluluğu, on binlerce öğrencimiz ve mezunumuz, birçok farklı platform ve sektörde bizleri başarı ile temsil ediyor. Çalışanlarımızın, mezunlarımızın ve öğrencilerimizin ürettiği tüm değer ve hizmetlerin çıktısı, Trakya Üniversitesi logosunun değerine değer katmaktadır. Bu değeri yine öğrencilerimizin ve kurumumuzun faydasına kullanıyoruz. Bir mezunumuz, buradan alacağı ürünlerle belki hiç karşılaşmadığı ama Trakya Üniversitesinin bir parçası olma paydasında buluştuğu bir gencin hayatına dokunacak. Biz, bu vesile ile iyiliğe ve güzelliğe açılan tüm kapıları sonuna kadar araladık, herkesi bu kapıdan içeri girmeye davet ediyorum” dedi.

Trakya Üniversitesi'nin, kendi marka değerlerini, yine kendi kurumsal mirasından esinlenerek oluşturduğunu ifade eden Rektör Prof. Dr. Erhan Tabakoğlu, yeni markanın önemli bir misyon da üstleneceğini belirtti. Öğrenci, mezun ve çalışanların Trakya Üniversitesi ile bağlarını güçlendirirken aynı zamanda 'Bir öğrencide sen okut' kampanyasına destek olacakların ifade eden Rektör Tabakoğlu, “Kurumsal kültür ve aidiyet, sembollerle gelişip yaygınlaşır. Dayanışma ise birlik ve dirlik ruhuyla… Omuzlarımızda yükselttiğimiz, hepimizin ortak paydası Trakya Üniversitesi logolu ürünleri tercih ederken kurumsal aidiyetimizi sergilemiş olmakla birlikte dayanışma ruhumuzu da ortaya koyuyoruz. Naif medeniyetimizin zarif tezahürü ‘veren elin, alan eli’ görmediği 'Bir öğrencide sen okut' kampanyamıza kendi değerlerimizden yeni bir kaynak oluşturuyoruz. Hepimizin ortak noktası olan ve bizleri birbirine sıkı sıkıya bağlayan Trakya Üniversitesinin logosuna sahip çıkıp onun marka değerini yükseltecek bir projeye imza atıyoruz. Logomuzu kullandığımız ürünlerle ve giysilerimizle günlük hayatımızın bir parçası yapmalıyız. Trakya Üniversitesi ailesinin tüm bireylerini logolu ürünlerimize almaya ve bu büyük iyilik hareketini desteklemeye çağırıyorum” diye konuştu.